Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Ik wilde eerst ook al zo'n antwoord geven, maar ik dacht: Waarschijnlijk probeert sjonnie een discussie op te starten om te kijken of het KAN. Dat het nog niet kan weten we allemaal, maar is het niet een kwestie van tijd? Een half jaar geleden dacht ook iedereen dat het niet kon wat we nu wel kunnen...
Dit is een serieus forum. Wat nu nog niet is kan nog komen, maar om daar hier nu uitgebreid over te gaan discussieren zie ik niet echt zitten, dat geeft op dit moment nog niet echt een toegevoegde waarde aan dit forum.
Derhalve het advies om de bedoelde discussie in de kletspraat op te starten, dat forum is meer bedoeld voor discussies, en daarnaast nog andere zaken zoals lol maken.
Maar dan blijven de specifieke forums zuiverder en "to the point"
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.