1 Terrabyte

B

BiG_G

Ik lees op nu.nl over een mailaccount van 1000Gb. Een enorm verschil met bv Gmail.
Ik denk; Gein, dat wil ik wel, gewoon voor de gein....

Ik ben nu dus al de hele dag bezig om me aan te melden... En dat lukt dus niet.

Iemand anders die het wil proberen?

www.mailnation.net

G

1 Terra, heb jij niet verkeert gelezen of zo.

Bert

Hoezo reliable?

CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:

Aanmelden lukt dus niet.

In de FAQ:

Reliability is not taken lightly here at MailNation. Email is important, in fact, we understand that email is the "way" to communicate this decade

Chips, hij heeft wel goed gelezen.

Ik heb maar twee GB bij Hotmail en dat vond ik al veel.

Bert

Gratis mailbox met 1000 GB opslag

Uitgegeven: 16 november 2005 14:27
Laatst gewijzigd: 16 november 2005 20:22
AMSTERDAM - De tijd dat een mailbox 2 megabyte groot was, is definitief voorbij. De nieuwe e-maildienst Mailnation biedt een mailbox ter grootte van 1000 gigabyte. Dat is vijfhonderd keer zoveel opslagruimte als de 2 gigabyte van Google's Gmail.

Bij de nieuwe e-maildienst is het niet nodig om een uitnodiging van iemand te krijgen om er gebruik van te kunnen maken. Daarnaast biedt Mailnation beduidend meer ruimte voor e-mails dan bijvoorbeeld 30gigs.com met een grootte van 30 gigabyte.

Attachments hebben een maximale grootte van 10 megabyte. Bij een betaald abonnement van eenmalig 30 dollar wordt dit echter opgeschroefd tot 50 megabyte. Alle e-mails worden gescand op virussen door Norton, Mcafee en Sophos.

Big_G... waarom start je deze hier eigenlijk? Als oude gebruiker weet je toch dat dit internet is en derhalve in de computersectie hoort?

Och, je hebt helemaal gelijk...
Ik redeneerde alleen even iets anders, heeft niets met satelliet te maken ;)

@moderators: Verhuis hem maar....

G

Kan beuren.:)

1 gig is trouwens wel groot. Ik weet dat we tijden geleden van MS gehoord hebben dat we 250 mb in de hotmail kregen, ook de nl adressen dus.
Maar de mijne staat nog steeds op 25 mb net als die van een aantal andere mensen.

Nu weet ik wel dat er een truukje is, maar hotmail heeft gezegd dat het automatisch zou komen, vraag me dan wel af wanneer.

Phoe 1 gig.. dan kun je nogal wat mailtjes bewaren.:biggrin:

Ha, mijn hetemeel accountje staat al een tijdje op 250 MB.
Die check ik wel dagelijks, misschien is dat wel de truuk.

En overigens het getal heeft niet veel met de aarde te maken maar is gewoon een (niet zo heel) nieuwe term.
Niet Terra dus maar Tera.

Verder vind ik het hele verhaal nogal misleidend (kan deze club op zich niet zoveel aan doen).
Inmiddels hebben we maar geaccepteerd dat een GigaByte 1000 MegaBytes zijn en niet 1024 wat het uit technisch oogpunt zou moeten zijn.
Nu komen we bij de TeraBytes en das dan ok weer 1000 GigaBytes ipv. 1024.
En dan weet ik al niet meer of we een MegaByte als 1000 KB tellen of als 1024 KB.

Wanneer ook de MB's een getal van 1000 zijn ipv 1024, dan kost je dat bij de duizend TeraBytes 125899906842624 bytes.
Dat zijn dus 114,5 TeraBytes in de 1024 orde.
En dat is nogal wat..

Please note that we have temporarily discontinued signups for the time being. Please check again in one weeks time. We are currently installing new servers due to increased demand. MailNation Solutions prides itself on delivering the best possible access speed and realibility. These server upgrades will mean that companies such as Gmail (R) will be left in the dust when it comes to reliability and speed. We apologize for the inconvienience and kindly ask you to check back within a week. Thank you.

Wij hebben er inmiddels ook een. Alleen jammer dat het alleen webmail is. Bovendien hebben we even lopen zoeken om erachter te komen wat ons mailadres daar nu is. Maar via de instellingen kwamen we erachter.

Ja, en sneller dan Gmail is het ook niet... zoals ze beloven :biggrin:

Maar wel een leuke backup voor alle foto's...

G

je kan nooit te veel mail adressen hebben aanmelding vandaag binnen 5 minuten alles geregeld.

Heb net 2 mailtjes gestuurd naar mijn hotmail account ,die met foto?s moet nog aan komen ,en dat mailtje wat ik als laatste heb verstuurd ,stond in het mapje ongewenst,das weer lekker net alsof ik iedere keer daar in wil kijken.

Derk

Ja, ik had 2 mailtjes gestuurd: test1 en test 2...
Test1 moet nog steeds aankomen...
Echt betrouwbaar is ut niet. Zag ook iets met 10 dagen inactiviteit? Dan blokkade? :(

G

heb ook een mailadres gekregen , mail gestuurd , en weer terug , alles ging snel

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan