100 euro

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Eddie wilde zo dolgraag sex hebben met dat hartstikke leuke mokkeltje op zijn kantoor...maar ze had al verkering met iemand anders.
Op 'n zekere dag was Eddie z? gefrustreerd dat'ie tegen haar zei :"Ik geef je 100 Euro als ik sex met je mag hebben...".
't Meisje keek hem aan en zei "Nee !" Eddie zei : "Ik ben reuze snel. Ik gooi het geld op de vloer, jij bukt om het op te rapen; ik ben al klaar voordat je het geld hebt opgepakt ".

Ze dacht er even over na en zei dat ze het met haar vriendje zou bespreken........dus belde ze hem op om de situatie uit te leggen. Die zei :"Je moet 'em niet om 100, maar 200 Euro vragen; en het geld dan zo snel mogelijk oprapen. Heeft'ie niet eens de tijd om z'n broek naar beneden te doen ".
Ze ging ermee accoord en accepteerde het voorstel.

Een half uur verloopt en de boyfriend wacht nog steeds op een telefoontje. Eindelijk na 3 kwartier kan'ie niet langer wachten en belt haar op. Krijgt hij een hevig hijgende vriendin aan de telefoon die nauwelijks kan uitbrengen:

"Die kolerelijer had alleen maar kwartjes !"

crazymotha;206222 zei:
"Die kolerelijer had alleen maar kwartjes !"

Ik dacht dat we dat muntje niet meer hadden, dus Ouwe, dat euro teken veranderen in het florijn teken en dan klopt het weer.

Was wel een goeie trouwes.

Of zullen we er dubbeltjes van maken? Die zijn er nog wel... :biggrin:

freggel1;206239 zei:
Of zullen we er dubbeltjes van maken? Die zijn er nog wel... :biggrin:

Zolang houd dat niemand vol. hihihihi

bert50;206259 zei:
Zolang houd dat niemand vol. hihihihi

Ik zou in ieder geval een poging wagen. :biggrin: :biggrin:

Multispeed

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug