13th Street Benelux en SyFy verdwijnen bij Canal Digitaal

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
43
Punten
48
Leeftijd
122
Op de website van Canal Digitaal (alleen met Internet Explorer openen: klik) kun je lezen dat 13th Street Benelux en SyFy verdwijnen uit het zenderaanbod van Canal Digitaal.

Je kunt je voorkeur geven welke zenders je er voor in de plaats wilt hebben. Of Canal Digitaal er iets mee doet blijft natuurlijk de vraag. Dat Canal Digitaal (heel erg) slecht met haar abonnees/klanten communiceert is een heel bekend gegeven helaas. Daarom verneem je ook niet op haar website de reden dat de zenders verdwijnen. Zal wel met geld te maken hebben, hoe onbegrijpelijk ook. Evenmin verneem je wanneer e.e.a. zijn beslag gaat krijgen.

Het enigste wat ze er mee bereiken is dat er nog meer menssen ondergronds gaan om deze kanalen toch te kunnen bekijken, het wordt hopelijk heel snel makkelijker om buitenlandse pakketten te kunnen gaan bestellen zodra dat er is ben ik heel snel klaar met ze.

jaren zitten wachten tot ze erbij kwamen, en nou gaan ze weer weg.
echt schandalig.
ook belachlijk dat je niet kan aangeven dat je niet wil dat ze weg gaan.
gr blokker

Sterker nog @Blokker1 ik heb het entertaiment pakket gekozen omdat daar SIFI in zat, als dat niet meer doorgaat vraag ik me af of ik dat nog moet aanhouden. Zal volgende week er eens over opbellen met C+.

Natuurlijk ga ik ze ook voor 5centen meegeven, maarja het zal niet helpen, maar ik voel mij er dan beter door.

Zo wat je vandaag kunt doen, moet je niet uitstellen tot morgen.

Vandaag gebeld met Canaldigitaal en die dachten dat ik een grapje aan het maken was, met dat SiFi uit het entertainment pakket zou verdwijnen. Verder ook gesproken over 13 Street, de persoon waarmee ik contact had moest dat bij andere vragen. Het antwoordt later was dat 13 Street en SiFi niet meer via de satelliet wilde uitzenden, maar dat was nog niet zeker.
Ik vertelde dat ik het entertainment pakket had genomen voor Sifi.

Dat betekend voor hen dat het nog niet helemaaal zeker is dat ze verdwijnen.

Tja dan moeten ze toch maar eens op hun eigen website kijken.
Overigens is het bekend dat de telefonische helpdesk geen medewerkers van Canal Digitaal zijn maar dat dit is uitbesteed aan een externe firma. Daarom weten de medewerkers helaas niet alles en worden klanten verkeerd voorgelicht.

De eendjes blijven politiek correct, ik noem het niet verkeerd voorgelicht, maar pure oplichterij.
Voor mij reden om terug te gaan naar het basis pakket (CDS komt de overeenkomst die ik met ze heb afgesloten weer niet na), en om toch maar eens glasvezel te overwegen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan