18 Januari is het eindelijk zover

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bradajo

dan is Nederland weer een aantal mafketels rijker.
en zijn velen weer een Illusie armer.

Waar slaat nou zo'n posting op joh.Als je niet wat beters te doen hebt doe dan liever helemaal niets dan dit soort onzinnige postings er neer te zetten.
Je laat hier eigenlijk gewoon zien dat je al niet kan wachten tot de 17de om dan maar weer lekker te kunnen kijken.
Je eigen kennis gaat natuurlijk niet zo ver om het zelf te ontcijferen,en je wil je dan op zo'n manier waarschijnlijk afreageren.
Laat de Rat toch eindelijk eens gewoon ff puzzelen en begin pas te zeuren op het moment dat de beloofde datum is bereikt en er dan nog niets zal staan.

Gr,

Hij zal wel zelf wel terugkomen met zijn familie, vandaar die mafketels, voor de rest weel ik niet waar deze post opslaat en dat zal je zelf ook wel niet weten.

Volgens mij slaat het draadje net zo veel ergens op als alle andere 99,99999% van de postings en vooral de reakties hierop betreffende R2k+02
Vraagje aan illusionist Patrick Z, Hoe zit het met jouw puzzle gehalte???
Ik vind jouw uitspraken een erg hoge amusementswaarde hebben.

@Dalton ben je tuinman of kapper???

@duck

Kun je personen die niets zinvols te vertellen hebben en andere
irriteren niet een waarschuwing geven en de keer erop een ip ban.

(ik reageer niet vaak,maar nu begint het me behoorlijk te irriteren)

rolbird.

idd ik ben het met Rolbird eens, zijn we eindelijk van r2k+2,van Fam C en noem maar op af.

Ook een optie is dit topic te verplaatsen naar de moppentrommel off topic.

Alleen waarom mensen zich hier aan ergeren (irriteren) is mij een raadsel of zijn ze bang dat r2k+2 zijn staart intrekt????

Toch eigenbelang dus en vooral koesteren, stel je voor zeg dat het niet doorgaat, zou toch jammer zijn.

Heia heia R2k+2 zet hem op!!!!
trek je van dit topic niets aan.
Je inspanningen zullen beloond worden met lofgeschal!!!
We zijn al op zoek naar een plekje voor een mooie standbeeld , en gaan vanaf nu alvast inzamelen om dit te bewerkstellen.

Doneren kun je op ********* shit mijn gironummer wordt niet geaksepteerd.

Tjonge jonge wat een humor

Echt waar slaat dit allemaal op houd het dan nooit op?????????

Plzzzzz duck sluit draadje

2004 seca2 via irdeto nagra conax jaar

laat ze toch hun zeg je kwijt
Schijnbaar zijn ze er blij mee
ik lach me rot.ben toch albijna overleden

oke draadje word bij deze gesloten.
almits mijn duckvriend oke zegt

Hi...

Duck's moppentrommel... jaaaaa

En dan de MOP van Rat2002 tot mop van t jaar 2004 maken...
Wat een slap gel*l zeg, je kan wel merken dat er nix meer op de sat te beleven is.
Ga maar is ff Cinenova kijken.

Tenslotte: Wie hoop heeft, Blijft hopen.
hahaha

Grtz... JeeJee
Sathopper

hier komt ie X+Y=Z EN DAT BEDOELT 9+1=10
oh foetje 10+9-1+18-36=0!!!! ik kom toch niet uit
grtz roufa!

@te matrix
wat is er mis als je het leuk vind dat de rat een site opent
zoals jij praat kun je wel alles eigen belang vinden
dat kan mij mooi niks schelen
je moet niet vergeten dat alcapone wel een hoop info geeft
daar profiteert het halve forum nu nog van
en daar heb ik geen moeite mee
maar steeds word AL afgezeikt door de zelfde mensen
het lijkt er vaak op dat er mensen zijn die thuis niks te vertellen
hebben bij de vrouw hun agressie hier kwijt willen
en nu is het zo ver dat er mensen zijn die elkaar lopen aftezeiken
hier daarom vroeg ik knip dit draadje door om dit afzeiken te voor
komen nee ik ben geen kapper of tuinman
verders ben ik niet boos op iemand maar ik vind dat er te veel gelet word op een ander
gr dalton

Alles was open,tuurlijk er was in die tijd best wel wat te hobbyen,maar doordat het zo makkelijk was op wat aanvalletjes na was het erg makkelijk,Nu is veel dicht ,eindelijk echte hobby,en nu staat iedereen te springen om het weer makkelijk aangereikt te krijgen.Inplaats van op die site te wachten zou je ook zelf kunnen testen uitproberen,zoeken en speuren op internet,want zo hoort het te zijn.Wel de grote handelaren afzeiken omdat zij het de mensen makkelijk maken die voor makkelijk kijken veel geld uit willen geven,maar zelf eigenlijk precies hetzelfde willen,alleen dan zonder er maar 1 cent voor te willen uitgeven.Nou ik lach mij ook rot als het inplaats van rat2002 ,mop2004 wordt,ik ga zelf wel door met zoeken testen en speuren en nadenken.Ik ga liever van mijzelf uit als staren naar iets wat misschien wel nooit komt.

Wijs gesproken Tweety ik kan me hier ook in vinden.

Het begint hier een beetje op paniek voetbal te lijken , men schreeuwt gelijk "Scheids Rode kaart"

Als er iemand een draadje kan sluiten is dat of op verzoek van de draad starter of door een moderators die dan daarvoor gegronde redenen heeft

Je stoort je er aan dan geef je kort en bondig weer wat je gram is maar gelijk schreeuwen "dit slaat nergens op of draadje sluiten?????

@Dalton
Alweer scoor je heel hoog in je amusementswaarde betreffende je laatste reply.

Met ander woorden denk eerst na wat je schrijft voordat je wat schrijft en dan pas nadenkt. (het lijkt er vaak op dat er mensen zijn die thuis niks te vertellen hebben bij de vrouw hun agressie hier kwijt willen )

En noem eens een voorbeeld wat AL voor JOUW heeft betekend wat een toegevoegde waarde heeft gehad.

hoi matrix
dat er op bepaalde satelieten met behulp van een cam weer gekeken kan worden naar zenders die voor ons op zwart stonden heeft @al door info die hij van een engelse site had niet alleen voor mij maar voor een hoop mensen de hobby weer aantrekkelijk gemaakt.
als je niet weet wat ik bedoel moet je maar eens goed alles gaan lezen .
dat ik een humoristisch in mijn opmerkingen ben ben ik alleen maar blij om .
voor de rest heb ik geen zin in een eindeloze discussie met jou.
ik weet wel dat iedereen zijn cam in de kliko wou gooien en iedereen is nu van gedachte verandert .
het halve board heeft @al daar uitdrukkelijk voor bedankt.
groeten dalton

Ja dat durf ik te roepen draadje sluiten want waar slaat dit op mensen echt ik vind het bezopen hoe we in de 2e week van 2004 zo met elkaar omgaan.

Ik vind dat het zo niets meer met de hobby te maken heeft en erger me kapot aan lui die bij voorbaat een ander de grond in boren.

Ik vind het ook niet in de haak dat de moderator hier niet op in grijpt.
Met kerst zaten ze nog vrede op aarde en nu schelden en beledigen ik pas er voor sorry ........

Je zegt hetzelf Al heeft niets toegevoegd alleen maar wat doorgegeven en iedereen die te beroerd is om zelf op zoek te gaan naar info heeft hiervan geprofiteerd.

Einde discussie !!!

We dwalen af

@Bradajo je zegt dat je het niet over R2k+2 hebt , maar wat bedoel je dan met je uitspraak !!!!!

Het weerbericht of zo??

@pikkie wie beledigt wie en waarmee, ben eens concreet

@ Matrix
Ik neem aan dat je toch wel snapt wat ik bedoel jij bent ook met je hobby bezig net als ik maar bovenstaande postings slaan toch nergens op.
Beetje respect voor elkaar moet toch kunnen?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan