2 Dreamboxen 500s intern sharen

M

marcolory

Ik heb een 2e DB gekocht om thuis te kunnen sharen.

Ik wil in de ene DB een C+ kaart en in de andere DB een MAXTV (Roemenie) kaart naar elkaar sharen. Ik weet een beetje van C en F lines maar niet

het fijne. Heb me rot gezocht in het forum maar zie niet de voor mij juiste info, vandaar hier de vraag:

Hoe zien de regels eruit in beide Dreamboxen (500S) ?

Kunnen beide DB's dezelfde login-naam en wachtwoord hebben?

Zo nee, hoe kan ik die veranderen?

Heb me rot gezocht in het forum maar zie niet de voor mij juiste info, vandaar hier de vraag
Dat je gezocht hebt geloof ik echt niets van, dus ik ga niet linken naar het onderwerp, maar alleen zeggen dat wij zoiets als een handleidingen sectie hebben.

Daar zie je in 1 oogopslag een handleiding hiervoor en als je die niet ziet, gebruik dan de "doorzoek dit forum" optie maar eens in de handleidingen sectie en gebruik het woord "cardsharing" en ziedaar.... Die was je overigens ook tegen gekomen als je gewoon op het forum op dat woord gezocht had hoor.

Kijk we vinden het niet erg om te helpen, maar je gaat ook niemand wijs maken dat je gezocht hebt op welke manier dan ook anders was die thread naar boven gekomen.;)

Dat gezegd hebbende even terug naar de rest van je vragen.

Beide Dreamboxen mogen overigens NIET dezelfde login naam hebben voor de emu. Wel dus om in de Dreambox zelf te komen (root en wachtwoord dreambox) maar niet voor het sharen, dus niet in CCcam.cfg. Zelfde wachtwoord mag wel. Hoe je die wijzigt is dan een eenvoudige conclusie. Je past dat gewoon aan in de CCcam.cfg uiteraard.

Maar kijk maar eens in die handleiding en als je daarna nog vragen hebt, dan stel ze gerust.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan