2 schotels, 1 met rotor, meerdere lnb vraag

B

BiG_G

Olla,

Ik heb een dreambox, ik zit te denken om een tweede te kopen en een tweede schotel met 2 lnb's. (eventueel met een rotor... dat weet ik nog niet)
Nu heb ik een bisat met twee koppen, en wil daar 3 lnb's op zetten.

Ik kom hiermee op 5 lnb's kan ik een diseqc op een andere diseqc aan sluiten?

dus 2 lnb's naar diseqc 1.2 ==> kabel naar diseqc 1.4 waar 3 lnb's zitten....

Snappen U?

Nee, ik niks begrijp, ik verstaan geen Spaans.:biggrin:

Heb er ooit eens van gehoord dat je een diseqc kon doorkoppelen, maar hoe precies en of dat ontvanger gebonden is weet ik niet.
Diseqc's werken op adressen dus ik kan me voorstellen dat je er 2 aan mekaar koppelt, eentje op adress 10 en eentje op 15 en zo dus beiden kunt besturen. Heb ooit eens gelezen dat je dit met de Nokia 9500 doen kunt.

Probleem: Je moet moet wel adress-instelbare diseqc's hebben dan als ik het goed begrijp.
Of het met de gewone standaard-krijgen-we-overal diseqc's ook gaat is me niet bekend.
De diseqc ondersteuning in de Dream is naar mijn mening ook niet geweldig, maar ben al lang blij dat ie uberhaupt werkt.:)

Ow, ok,

Zijn er Diseqc's met meer dan 4 lnb aansluitingen? (laat zeggen...5?)

Je laatste zin roept bij mij vragen op. Ik heb nog nergens gelezen dat de dream problemen heeft met diseqc's Ik heb nu (zoals je al weet) 1.2 diseqc, en daar heb ik geen problemen mee.
Nu weet ik ook wel dat dat een eenvoudige configuratie is.
Maar toch.

Ja al wil je der 8 of 100 is allemaal te koop wat jij wil kan 2x4 2x2 maar je heb een derde switch nodig en die komt dan op de box en een bisat met motor zou ik niet doen kan je beter een disec 1.2 motor kopen en je bisat erbij houden want bovenstaande kost wel wat..

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan