2004!

T

technodaddy

Ha mannen en gezin,

Hierbij wil ik iedereen het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Tevens bedank ik de mannen welke mij in dit voor mij vreselijke jaar gesteund hebben, door te bellen, op de satdag effe een arm om heen te slaan en persoonlijke bezoekjes hier aan huis.

Daar een Satellietvriend, tenminste dat dacht ik, die meer interesse had in mijn vrouw achteraf dan in mij en ook voor elkaar kreeg dat ze me verliet na 23 jaar huwelijk, dacht ik niemand meer als vriend te beschouwen!

Maar dan blijkt uit diezelfde satwereld dat er mensen zijn die wel meeleven en die ik dus toch Vriend noem en beschouw.....

Voor mij zal 2004 echt niet geweldig worden, maar ik hoop van ganser harte dat al jullie dromen uit mogen komen!!

Cu all in 2004.

 
Techno, je moet maar zo denken: het kan alleen maar beter worden;-))

En aan iedereen: allen een hobbyrijk 2004 toegewenst!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook van mij iedereen de een heel prettige en veilige jaarwisseling gewenst en een Voorspoedig, gezond en hobbyrijk 2004!!!

 
ook van mij voor iedereen een softe jaarwisseling, en een straffe start in 2004 met alle postieve invloeden voor een een liefst zo zorgeloos mogelijk jaar.

en ehh... Technodad!,,, het kan erger allemaal hoor!.. ;)

 
Ook van mij kant een goede jaarwisseling en een hobbyrijk 2004.

@Technodaddy

Hou de moed erin jonge en ik hoop voor je dat het zonnetje voor jou snel weer gaat schijnen.

 
Ik heb de eer de eerste posting van 2004 te doen.

Ook vanuit Germania de beste wensen voor 2004 en dat het maar weer een fantastisch satjaar mag worden.

@Technodaddy,kop op jongen als je maar positief blijft denken komt alles wel weer goed.

 
2004 begin wat mij betreft met een stevige koppijn.... Amerikaanse whiskey (good old Jack) komt toch iets harder aan dan mijn vertrouwde Schotse Black label :)

Maar allemaal het allerbeste voor 2004 en laten we hopen dat al jullie wensen in goede gezondheid mogen uitkomen.

Ik dacht ergens anders te lezen dat 2004 het jaar van de satelliet zal gaan worden dus laten we daar dan nogmaals met dat Amerikaanse vocht op proosten`.......

 
Beueuech....enz (dat waren de eerste geluiden in 2004 toen in wakker werd)

Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst, en de beste wensen voor 2004!

Pff, valt niet mee zo op de vroege ochtend.....

 
Ook van onze kant over grens, Een gelukkig en vooral gezond 2004 met vele nieuwe of bestaande uitdagingen. Sat- luitjes beankt voor de hulp in 2003 , moge het in 2004 zo verder gaan !!!!

Greetz :Josje01

 
Alle hobbyisten een fijn 2004 gewenst!

En technodaddy, triest wel maar zie ook de positieve kant: je hebt nu meer tijd én geld voor de hobby ;)

 
Voor alle satfreaks de beste wensen voor 2004!

(en dat het een jaar mag worden waarin we meer kanalen openzetten dan dat er op zwart gaan!!!)

Grtz,

 
En natuurlijk ook van deze kant.....GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

En de beste wensen toe gewenst.

Gr Ghost.

 
Ook van mij het best wensbare voor dit nieuwe jaar.

Dat het maar succesvol moge zijn.

 
Ook namens mij allemaal de beste en vooral een gezond 2004 wordt het wordt allemaal weer duurder;)

 
Heren en Dames,

Van mijn kant ook een hele fijne 2004 en hopen maar dat de hobby weer beter gaat en dat er wat gekraakt wordt in dit nieuwe jaar.

De groeten Italone

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan