3 gaatjes....

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Een jonge man die heeft de hele dag gereisd en komt uitgeput aan bij een boerderij, hij klopt aan en vraagt aan de boer of hij toevallig een logeerplaats voor hem heeft. Zegt de boer, je kan nog in de schuur slapen maarre blijf uit de 3 gaatjes wil je.
De jongeman gaat blij naar de schuur en ziet daar de 3 gaatjes waar de boer het over had, na een tijdje wordt hij tog wel nieuwsgierig en stopt zijn lul in het eerste gaatje... heerljk, en nieuwsgierig stopt hij dan zijn lul in het tweede gaatje... nog veel lekkerder dan het eerste en bloedgeil gaat hij naar het derde gaatje toe... deze was zeker weten het lekkerste van allemaal, maar als hij klaar is krijgt hij zijn lul er niet meer uit. De volgende ochtend komt de boer naar de schuur waar de jongeman nog steeds met zijn lul in het gaatje zit. De jongen zegt tegen de boer het 'het spijt me' maar ik werd zo nieuwsgierig, maar je moet me nu tog echt vertellen wat er nou 8er die gaatjes zat. Dan zegt de Boer: nou 8er het eerste gaatje zat mijn vrouw,... achter het 2de gaatje zat mijn geile dochter en.... achter het derde gaatje zat een koeienmelkmachine die past stopt bij 10 liter melk.

Wat is nou 10 liter??

Kwestie van een paar eitjes , spice platinum op de achtergrond en een emmer tussen je benen.

Gelukkig was het geen aardappelschrap machine!!!!!!

Een man zeurde al lang bij zijn vrouw om het een keer op zijn hondjes te doen.
Na lange tijd gaf de vrouw het toe:
"Maar dan doen we het wel in een straat waar ze ons niet kennen!"

Originally posted by the matrix
Wat is nou 10 liter??

Kwestie van een paar eitjes , spice platinum op de achtergrond en een emmer tussen je benen.

Gelukkig was het geen aardappelschrap machine!!!!!!

plus een deluxe pot vaseline om de schaafwondjes mee in te smeren,

duurd wel een maand of 3 voor die emmer tot de rand gevuld is ;)

Biologisch feit:
Mannelijke ejaculatie gemiddeld 1 tot 3 ml.
Ok...Iedereen hier 3ml..
Even rekenen. 10 liter is 10000 ml gedeelt door 3 is....
3333 dagen (1 keer per dag lozen moet kunnen).
3333 dagen = 9 jaar(ongeveer)

OOOEEEFFFF!!!!!

Hmm even anders benaderd.

10 liter , een pijpje bier is 0.3 liter dus dat zijn 34 flesjes bier (afgerond naar boven.

De helft gaat verloren naar angstzweet dus kom je uit op 68 flesjes bier.

Een gemiddelde blaas lediging is een .25 liter dus dat betekent 40 keer pissen en je bent weer los maar je hebt dan wel een stuk in je kraag.

Hoe krijg je die dan weer los????

Een stuk in je kraag los krijgen:

Men neme.... een stuk in de fiets ,
Met een ferme haal richting aangezicht met dit stuk om derhalve een snee in de neus uit te lokken.
Aangeslagen door de gebeurtenis wachten op een lid van de sterke arm......
"Zo dus wij dachten te gaan zuipen? En wat willen we hiermee bereiken?"
Men zegge: "@#$%^&@###$@#$%$%^^%^$%#$)"'

Als dit synoniem is voor het beledigen van een ambtenaar in functie is het probleem opgelost......................

Men wordt in de kraag gevat waardoor het stuk wordt verwijderd.

Groeten Knutselsmurf

een agent kan je ongestraft uitschelden voor miereneuker

is pas voor de rechter geweest en die oordeelde dat het geen scheldwoord was

precident is gesteld :biggrin:

MIERENEUKERS :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan