3 lnb zet voor astra 1 en 2 en hotbird werkt dit

• Topic starter ikkrijgs2wel
  • Startdatum
I

ikkrijgs2wel

is zo een schotel met drie lnb's een aanrader of werkt dit niet best of zeggen jullie je kan beter een rotor kopen maar wat voor kanalen zitten er nog op andere satteliet is dit de moeite waard om een goede rotor erop te zetten en welke rotor raden jullie mij dan echt aan hoor het graag wat kan ik het beste doen
bedankt alvast

zo'n schotel met drie lnb's is geen aanrader werkt wel maar je kan beter een rotor kopen omdat er een heleboel interessante kanalen zitten op andere satellieten zoals kiosk op Thor en ticket op Sirius en Taquailla kanalen op Hispasat en dit is echt de moeite waard om een goede rotor erop te zetten een HSS 100 of 120 is een goed keuze en ik hoor het graag of je hier iets mee kunt ook is het raadzaam een goede bijbehorende ontvanger aan te schaffen en dan kun je het beste een van de moderne types kiezen die heel makkelijk de satellieten opzoekt door 1 satelliet te definieren en waarop de software in die receiver automatisch de ander satelietten uitrekent zodat je geen gemier krijgt met het steeds opzoeken van de volgende een xtreme bv is een heel aardige tuner en gebruiksvriendelijk en een allesontvanger hopende dat je hier echt wat aan hebt zodat je keuze in allerlei zaken vergemakklijkt.

hijg hijg hijg

Zo'n ding heb ik sinds een paar maanden in gebruik (uiteraard vanwege de BBC). Hij werkt prima op mijn Humax 5400. Persoonlijk heb ik geen zin om er een draaibare installatie van te maken (mij te kwetsbaar) en dan is het zeker een aanrader.

De stelling van de satellietboer dat het wel niet zou lukken hem zelf af te regelen heb ik gelukkig kunnen weerleggen. Zodoende heeft het mij niet zo veel extra investering gekost.

Humax met TOH software is het zelfs mogelijk om zowel een draaibare schotel als een vaste schotel met drie of vier lnb's aan te sluiten.

Bijvoorbeeld een visiosat bisatellite voor:
Astra
Astra 2A
Hotbird
Sirius

en de overige satellieten met de draaibare ontvangen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan