30 west er is hoop

L

laziz

ik laz net op een andre board dat dit open gaat met interface season en waarschijnelijk dit ook binnen kort op een kaart ook lukt
zijn er nog meer mensen die dit kunnen bevestegen?

Ik heb mijn season interface uit de oude doos gehaald en het Spaanse pakket met de takietelaar zenders is weer open.

Heb het progje emulatorek V10a van de Slovaak gedownload en naardat het eerst niet goed ging omdat de goede mode niet werd gevonden heb ik het aan de praat gekregen door ff een funkaart in de season te stoppen, resetten en op de laptop begon het 1 en ander te scrollen funkaart na 30 seconden er uit en van zender gewisseld en hopppla beeld!

Ik heb net de film feardotcom.com gekeken en daarna na rtl4 geschakeld dat ging vanzelf goed zonder funkaart met een season op de laptop waarop dat emulator programmaatje draait.

Ik heb al deze moeite gedaan om zodoende Feyenoord te kunnen kijken zoals aangekondigd op die voetbal programma site maar helaas de programering bij Sportmania is zeker veranderd want er was om half drie geen voetbal uit holland te zien.

Als ik mijn Season interface in de embeded cam van de Humax 5400 TOH3.1 stop krijg ik steeds "invalid card" en emulatorek10a begint wel data te scrollen maar stopt niet.
Wat gaat daar fout?

Gr. Lagos

Je probeert illegale dingen te doen

Begrijp ik uit dit verhaal goed dat het voorlopig alleen maar met emulatie werkt en nog niet met bv de funcard?

Sorry Duck

We stoppen er hier mee.

@RTTY, Je PM box zit vol, we maken het te bont hier

@Pinochat, Fun zal nooit meer werken volgens mij

Gr. Lagos

Wat jammer! Het werd net interessant. Het lijkt wel oorlog!
Grtz.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan