30 west

Z

zoey1

wat denken jullie m8,s

ik denk dat er binnen nu en een paar maanden geen 30 west
meer hebben.
al die aanvallen op de mr en au fun zijn er niet voor niets
dan hebben we nog alleen maar free to air .
Ook dit wordt bevestigt op andere boards

Dacht het niet,, Digital heeft express niet gewisseld de laatste dagen,, en waarom niet,, simpel,, ze kijken hoe ze alle au files in een keer uit kunnen krijgen,, als dat werkt dan geen updates elke dag,, maar als het ze dat niet lukt dan komen de dagelijkse keywissels weer snel terug.

Want digital heeft op het ogenblik geen geld om een kaart wissel door te voeren,, misschien volgend jaar,, dus voorlopig kunnen we daarvan nog wel genieten.

ik weet het niet Jack ik heb mijn twijfels hier over
het zou jammer zijn als het gebeurd
op seca zijn ze verdwenen en er gaan ook geruchten dat ook 30 west naar seca 2 zou gaan
ik weet het zijn geruchten maar waar rook is is ook vuur

Info komt van spaans board en die zijn toch meestal wel redelijk betrouwbaar.

Maar we zien het wel waar het schip strand.

Volgens dr Hans, is het binnekort afgelopen Jack....

Gr Fred.

We zullen wel zien wie er gelijk heeft,, Dr. Hans of Dr. Jack

Biertje heheheheheheheeh

Enne wie is Dr. Hans eigenlijk ?

*Digital+ on Hispasat now also in Nagravision Aladin (ID 1801). But I'd say we still have a few months left...

*French Canal+ TPS Crypt ID 008C00 is now dead. All French channels will soon replace TPS Crypt with this Thales shit.

http://drhans.jinak.cz/index_ie.htm

Dr hans, dvb 2000 zegt jou dat iets Jack.....lol

GR Fred.

Oh die Hans lol,, maar die zegt toch ook zelf dat we nog wel een paar maanden kunnen kijken,, dat zei ik dus ook :)~~~~

Vast staat dat ze in ieder geval op hispasat blijven en astra tot 2017 .En dat ze in spanje geen aanpassingen hoeven te doen met de receiver dat betekent in ieder geval geen seca 2

Pata Negra

jah
wat denken jullie dat ze gewoon toe blijven kijken natuurlijk zijn ze bezig dat zou toch elke doen als het zijn bedrijfje is maar zolang het kan mag van mij nog iets langer duren

mijn dream box ziet 2 verschillende nagravision steamen
mischien ook nagra 2??

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan