500 alleen maar problemen

S

struikie

Hoi,

Ik heb twee dream 500 staan,tegelijk gekocht en 1 daarvan heeft alleen maar problemen.
Welk image ik er ook op zet, hij blijft constant vastlopen, springt automatisch van de ene naar de andere zender, en ga zo maar door.
Waar kan dit nou aan liggen?
VAr zit niet vol 33 procent. verder niks erin, elke Pli image al geprobeerd, ik weet het niet meer, wie weet raad?

Nope , dat zou alleen het overschakelen verklaren,maar had dat al uitgesloten, batterijen eruit gehaald namelijk.
word er eerlijk gezegd wel gek van

Zijn ze allebei gelijk want er bestaan 2 versies die een andere image gebruiken.

PLi?-Jade-DM500 (fixed version 20081003!)
* PLi?-Jade-DM500-MaxVar
* PLi?-Jade-DM500-Old-Framebuffer (fixed version 20081003!)
* PLi?-Jade-DM500-MaxVar-Old-Framebuffer

- [Old-Framebuffer: only needed if you have a greenish OSD when using the normal DM500 software, if in doubt use the standard DM500 software]

Grt. Parabolica.

op 1 heb ik dus Pli Jade draaien en die is zeer stabiel.
op de andere had ik met dezelfde image deze problemen en heb inmiddels al verschillende images geprobeerd maar allemaal deze problemen, heb net nog Pli Flubber erop gezet om te kijken wat ie met deze image doet. tot zover gaat het goed.
maar het zal toch ergens aan liggen neem ik aan

Gebruik eens dreamup500 zonder netwerk met een nulkabel en erase eerst de oude image voordat je de nieuwe installeert. Kijk nu of de image stabiel werkt voordat je de settings erin zet.
Zet je daarna de settings erin, dan de 500 compleet van de stroom halen en even wachten voordat je weer opstart. Daarna kan het even duren voordat in het menu kan komen en gebruik daarom even de AB niet.

Grt. Parabolica.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan