5816/03G upgrade gedaan...en nu?

B

Bocky Wocky

Ik heb d.m.v een Oslink de 5816/03G gepatched naar Allcam.
Ging niet helemaal vlekkeloos, maar hij werkt nu met de sx6in1.
Blijf echter wel met een aantal vraagjes zitten:

1 Moet ik per kanaal nu elke dag handmatig de pid goed zetten (+, menu B, 1, 0) en hoe zet ik dat vast?
2 Als ik wissel van fun naar seca2 kaart moet ik weer spelen met de pid om beeld te krijgen, klopt dat?
3 Heb vaak alleen maar geluid en geen beeld, hoe kan dat? Ook dan moet ik rommelen met de pid's
4 Kan ik nu ook weer mijn oude GW gebruiken?

Doe ik iets fout? Graag advies..

ik zit ook met problemen ik krijg geen beeld op irdeto als je wat te weten komt hoor

@ bocky wocky. Ik weet het niet zeker, heb zelf een flips dsx 6073. Maar als je iets veranderd hebt, moet je de ontvanger met de AB aan en uit zetten en dan staan de nieuwe gegevens in de eeprom opgeslagen (tenminste, met dat ding van mij).
Hoop dat je er wat aan hebt.

@bocky wocky: o ja, je GW kun je niet gebruiken. Ik neem aan dat dat net zo is als bij de andere Philipsjes. Fun werkt wel met de kedeng! of luxsat files.

@sorcerer: je moet dus ff rommelen met de pids. als ik een pid scan doe zie ik voor de seca2 meestal 16** nog wat staan en voor de irdeto 12**, weet niet hoe dat met zo'n 5816 werkt. Kijk ook eens op www.zeguers.be of het s4a philips forum.

@Grayfink

Als ik met de AB de ontvanger op standby zet, slaat hij inderdaad de settings op.
Maar als ik wissel van fun naar seca2 kaart moet ik weer opnieuw de pid veranderen om beeld te krijgen.
Ik kan dit opnieuw opslaan, maar dan werkt de fun weer niet :(
Kan hem wel in Menu B, optie 2 op "Auto System: All" zetten, maar dan krijg ik alleen nog maar geluid en geen beeld meer op beide kaarten.

Is er niet ergens een duidelijke functiebeschrijving te vinden van het Menu B, zodat ik weet wat ik aan doen ben :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan