6071_632emuS2RayTec4a

R

ronald notes

6071_632emuS2RayTec4a met lookerflash geprogged in 90 minuten. kanalenlijst met flashckf in 17 minuten. werkt prima alle taq's open. hulde aan de makers,

groet,

Ronald

is deze software ook met os link te proggen?
en gebruik je een titanium kaart met welke files?

Is gewoon met een Oslink te proggen en ook serieel natuurlijk.

Een (dure) tita is niet nodig, de ingebouwde emu regeld e.e.a.

Groet S_H

waar en welke file kan ik het beste op mijn fun card zetten/
is dit een gewoon 6in 1 fun file?

greetz

Originally posted by brouny
waar en welke file kan ik het beste op mijn fun card zetten/
is dit een gewoon 6in 1 fun file?

greetz

Waarom wil je een funkaart gebruiken.
Ik schrijf hierboven dat de Emu alles regeld. ????

Gr. S_H

Hallo iedereen.

Ik had even een vraagje: heb dit bestand: 6071_632emuS2RayTec4a gedownload en wil hem dan gaan proggen met lookerflash. Maar er zit geen kanalenlijst bij. Dit was de flash die erbij zit, mijn vraag is prog ik eerst de 6071_632emuS2RayTec4a_zonder kanalen en dan de eeprom en dan de kanalenlijst erin zetten met declink??? Dit is toch dit bestand: new_Sniffers_flash512_4_Disecq_list Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

Mvg,
Mike

Hoi, bedankt voor je reactie.

Het is gelukt, D+ ligt open, maar nu heb ik geen C.sat. France meer tenminste deels. De kanalen van Canal + gaan niet meer open en ook een deel van het pakket van Can.Sat. France. Hoe kan ik dit oplossen??? Ik heb de codes gechecked en die kloppen. Dit heb ik via Downloader 2.5 gedaan en die gaf aan dat de codes klopten. Wat doe ik fout??? Let me know...

Alvast bedankt,
Mike

Misschien moet je de kanalen even opnieuw scannen.
Kan ook zijn dat je de pid even moet instellen.
+, B, 1, juiste pid instellen door ze uit te proberen.
En vastleggen door de decoder op stande bij te zetten met de AB.

Gr. S_H

Hallo, bedankt weer voor je reactie, maar ik heb alle pids gerpobeerd en heb de kanalen opnieuw ingescand maar blijf nog steeds geen beeld hebben op Canal+Fr. is er nog een andere procedure die misschien kan werken???

Bedankt,
Mike

Canal France ??

Over welke provider heb je het eigenlijk. !

Gr. S_H

Het is de provider Canal+ France (008c00) en Canal Sat?llite (008100) Deze 2 providers

Mike

heb net bij de huts gekeken maar de nieuwste
firmware is van 28-8-2003, ik zie dus geen ray tec. Weet iemand
waar ik die wel kan vinden? Heb nu zibi erop staan maar moet nu weer aan iets nieuws, met settings voor monoblock.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan