90 Min Cd's Branden

B

bel018

Is het mogelijk om met een lg 32 speed recoder 90 Minuten cd te branden met software nero.
ik heb wat divx gemaakt maar zijn wat groter uitgevallen dan 700 mega dus haalde ik 90 min cd's maar ik zag dat ze men recoder niet ondersteunde valt er daar wat aan te toen.
software van nero.

Computer Celeron 900 Software win2k HD 40 HB en 5 HB 19Inc Flatscreen TFT.380 Mega Ram intern.

Laat iets weten als er wat aan te doen is

Mvg BEL018

Ik heb een Lite-On en die staat ook niet op het lijstje, maar werkt wel.
Gewoon een kwestie van ??nmaal proberen.

Yep, gewoon eenmaal proberen en anders even in de gaten houden of er nieuwe firmwares voor je schrijver uitkomen, deze zorgen vaak dat nieuwere types mediums weer ondersteunt worden, dus mocht het niet lukken, dan dat even in de gaten houden of een emailtje naar de fabrikant sturen of ze er voor kunnen gaan zorgen.

Hoi
Ik heb een geslaagde update gedaan van de lg 32 x writter naar een 40 x writter ik gebruikte ervoor een firmware flash die bedoel was voor een 40 x writter en na testen uit te voeren werkte alles perfect en hij erkende inplaats van een gce 8320 van lg een gce 8400 writer,een ding die nog jammer is en die nog niet opgelost is,is het gebruik van de 90 min cd's die nog jammer genoeg niet ondersteunt word ik gebruik nu nero 6.0.0.23meschien weten julie nog iets meer wat ik er mee moet doen.

Mvg Bel018

Ik ben al blij voor je dat het ding nog werkt nadat je een firmware upgrade gedaan hebt die er eigenlijk niet voor bedoelt is, maarja...
Nieuwere aspi drivers en nieuwere brandsoftware ook al geprobeerd?

Hoi bedankt voor de reacties.
Ik heb alles gevonden wat ik in feite wilde doen mijn cd'kes branden op 90 min cd'sdus in nero bij options Overburn aanzetten en dan inplaats van track at once gewoon disc at once doen en ik kan heel goed nu met een overclockte 32x speed burner die nu burnd aan 40x speed heel goed mijn divx'kes branden met srt en allemaal erbij zonder problemen.
dus eind goed al goed zeggen ze dan ook bedankt julie allemaal dat we weer al een stapje verder geraakt zijn.

Mvg BEL018

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan