9500 dood

S

samsung

help, nadat de dakdekker de kabel vab de Stab los haalde om het dak te maken sluit ik het weer aan had ik geen signaal meer op de tuner, schakelaar achter in uit en weer aan gezet en de tuner aan dan sprong het gelijk naar het menu ( exit om terug te keren reageert het niet, verder met het menu wel ), toen bleek dat de zenderlijst weg was ( leeg ). Nieuwe lijst erin dacht ik maar het luk ook niet, elke keer geeft het aan time out. Ik heb alles al geprobeerd maar niks helpt ( ook geprobeerd met de reset drukknop binnen de tuner maar ook geen resultaat ).Jullie hulp zijn welkom ( heel graag zelf ), met het uploaden van de lijst moet je toch de tuner aan zetten ? bij mij sprong de tuner gelijk uit bij de melding Time out

het gaat alleen om of het nog te redden valt. Vannacht de tuner uit gezet met stekker uit , vanochtend weer aangezet met dezelfde probleem, het springt gelijk naar het menu, exitten reageert het niet en met laden van de zenderlijst gaat de tuner automatisch uit. Heren, help

Probeer in het menu de fabrieksinstelling terug te zetten en eventueel opnieuw te proggen met 118-5.

Blader ook ff door onderstaande www

ik hab ook al geprobeerd terug in de fabriek instelling te zetten maar het help ook niet

het is eentje met loader 505 dus ik kan dat ook niet uitvoeren

hij doet het weer nadat ik de zenders laten scannen ( dan kan ik pas uit het menu gaan ) maar met het uploaden van de zenderslijst lukt het nog niet. Elke keer gaat de tuner spontaan uit nadat ik op ok voor het uploaden druk en de PC geeft dat het time out is. Ik gebruik de DSR9500edit programma.

dat heb ik ook gedaan maar het lukt niet. Bij het laden moet de tuner aan staan toch ? of in stand by stand ? Ik heb alle twee manieren geprobeerd maar helpt niet

Gewoon een nieuwe setting (*.sdb) erin prog. Een je LadySammy is weer wakker! Dus je heb geen kikker nodig!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan