Aan alle schotel bezitters mischien belangrijk

H

Hbr

Heb onlangs bij de Aldi een universele afstandbediening gekocht voor 6 euro zoveel (geen geld 8 in 1)
Bij mij werkt hij perfect op de Humax 5400 (bezitters van Humax weten dat de orginele afstandbediening niet altijd optimaal werkt) je moet precies op je tuner richten.
Deze Aldi bediener neemt zowat alle functie,s over.
En als klapper op de vuurpijl als je de afstand bediening 180 graden van de tuner richt doet hij het nog.
Zou zeggen doe er u voordeel mee (ook andere tuners werken goed.
ps geen aandelen bij deze firma
Groetjes Hb

doet het prima , ook video en tv doen het
dvd speler,,,,,,,,,,,,,,,,, ook!

Even 1 of 2 keer automatisch laten zoeken en hij doet alles wat de org AB van de humax ook doet...

waar zit het vraagteken nu kan hem niet vinden had namelijk ook al 1 gekocht grtz tonnie2

Bedankt voor de tip was al aan het zoeken voor een extra AB voor mijn humax, maandag even kijken bij de buurdsuper

Dat is hier het knopje boven de groene. Gewoon even een paar keer de code laten zoeken tot je de goeie hebt ???

Iemand hem al getest met een nokia?

Thx voor de tip...

grtz,Brainzzz

heb er gelijk 2 gekocht, werkt goed met de philips.

werkt overigens met alle decoders, omdat er zo'n learn functie in zit die infra-rood codes op kan slaan.(moet je natuurlijk wel ff de originele afstandsbediening hebben)

Aldi heeft de laatste tijd wel meer van zulke leuke aanbiedingen net als die pc aktie die ze nu hebben een super pc voor heel weinig geld jammer dat ik al een nieuwe pc heb

nou zag ik in blaadje van lidl dat ze komende week ook universele afstandsbedieningen verkopen voor{tv,video,dvd,sat,enz}

dus voor die gene die er geen meer bij de aldi kunnen kopen
misschien is dit dan je kans

verkoop vanaf as donderdag

klopt maar bij de LIDL zijn het 8 in 1
Past op praktisch alle gangbare merken
Geschikt voor o.a tv, video, satelliet, hifi stereo en cd speler
in 3 modellen en 2 (silver en zwart) kleuren verkrijgbaar
? 5.99

helaas weet ik niet mischien dat iemand die zon
afstandsbediening heeft van de aldi

op een site van de aldi kan kijken en verglijken
en dat dan vermelden hier

bij lidl zijn er in ieder geval drie verschillende modellen te koop
volgens hun site

ik hoop dat je eruit komt

gr petje

De kans is groot dat het dezelfde zijn gezien de aldi en de lidl alle 2 duits zijn en ik al vaker gezien heb dat ze dezelfde producten verkopen.
ik heb even op de site van de aldi gekeken mar daar staan de aanbiedingen al voor 26 november :(

Is niet dezelfde ik heb die van aldi perfect apparaat
is tevens vrij programmeerbaar volgens de tekst die van lidl niet
ziet er ook totaal anders uit.
Gr. Jacob
Anders toch even gaan kijken en gebruiksaanwijzing lezen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan