• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Aanschaf notebook/Desktopvervanger?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
686
Punten
113
Leeftijd
59
Pfoeh het aanbod is gigantisch, dat zie ik intussen al wel...

Maar wat zouden jullie nemen?

Ik ben opzoek naar een leuke laptop waar jaren plezier aan beleefd kan worden, in een prijsklasse van maximaal ?800,-.

Nou geef ik toe dat ik eerst dagen zit te lezen op diverse sites en aanbieders, maar je maakt het jezelf steeds moeilijker hoemeer je er ziet.

Misschien dat jullie even zin hebben om mee te denken?

Zelf zit ik aan iets als dit te denken?

Ik weet dat er weinig verschil in de huidige systemen, maar ik zie nu toch heel de tijd Acer terugkomen, en heb toch eerlijk gezegd wel wat op mijn verlanglijstje staan, wat een beetje in de buurt komt van het voorbeeld wat ik gaf.

17" scherm, een beetje goed geluid, brandertje, en een flinke videokaart, HD is 250 genoeg denk ik, meer mag ook..

De bedoeling is om de huidige dagelijkse pc weg te gaan zetten als de pc die gebruikt gaat worden voor het downloaden en branden van de films en muziek die hier veel binnengehaald wordt, dus na wat poetsen moet de pc die trager en trager wordt het zware werk gaan doen...

Laptoppie wordt voor het internet, en zo affentoe een spel, maar voornamelijk voor de satelliethobby, want de nachten op het werk zijn vaak verschrikkelijk lang, dat er tijd zat is om wat aan de hobby te doen zoals het maken van zenderlijsten, zolang de aanwezigheid bij de machines er is, maakt het niet uit wat men aan het doen is, krant lezen mag ook.

Maargoed er staan hier al een paar goede bruikbare tips, ik wacht nog een paar weken, want op cardwriter zie ik net ook nog een leuk speelgoedje staan. :biggrin:

En ohja CrazyMotha, die service? Is het niet zo dat als er tegenwoordig een pc oid stuk is in de garantie dat de pick-up and return of repair on the spot, gedaan wordt door de fabrikant van het merk wat je gekocht hebt, en niet door de plaats waar je de spullen gekocht hebt?

Eigen werkplaats is volgens mij niet zoveel voorkomend meer toch?

Maar goede service is natuurlijk altijd welkom!

Een waarschuwing bij ACER is wel op zijn plaats.
Ze leveren geen Restore of andere cd's dus ook geen driver cd's meer met hun spullen je moet zelf overal zorg voor dragen.
tevens breken de schanieren bij sommige types vlug af deze modellen komen bij Packerdbell vandaan.
Tevens hebben deze modellen las van slechte power connectors.
Dat is dus de aansluiting van de adapter op de notebook.

verder zijn het zeker leuke notebooks.
Ik had er pas 2 staan van 20 inch heel erg mooi maar wel erg zwaar.

Yep de pick-up and return wordt gedaan door Acer zelf niet door de leverancier ( de verkoper) echter na de garantie periode is die bijzonder duur.

Ik repareer ongeveer 20 acer notebooks permaand voornamelijk de power connectors en ventilators

Je hebt gelijk het is tegenwoordig bijna allemaal pick-up and return.
Maar het gaat mij vooral om de service wanneer de fabrieksgarantie verlopen is.
Ik wil helemaal geen reclame maken en heb ook geen enkele zakelijke binding met deze shop, maar de service steek hier echt met kop en schouders boven uit.
Ik had mijn monitor laten vallen, met als gevolg een lelijke streep door het scherm.
Dit in de shop eerlijk verteld en gevraagd of dat op mijn kosten te repareren was, reparatie was volgens de verkoper te duur en ik mocht daar in tegen een gloednieuwe meenemen.
Hij vertelde mij dat een winkel jaarlijks enig materiaal mag afschrijven als breuk.
Kijk dat noem ik dus service! Niet omdat het gratis was, wilde er best voor betalen, maar om het gebaar.

Een mooie reply van jou, maar toch mis ik nog het gevraagde antwoord?

Wat is dan buiten de 2 die jij nu noemt, Acer en PB een goed merk?

crazymotha;196526 zei:
Hij vertelde mij dat een winkel jaarlijks enig materiaal mag afschrijven als breuk.
Kijk dat noem ik dus service! Niet omdat het gratis was, wilde er best voor betalen, maar om het gebaar.

Tja CM, zo doe ik het met fietsen, maar dat wil men niet geloven.... ;)

Nee ff serieus, een mooi gebaar, maar of het service is, dat vindt ik een tweede?

Mij lijkt het meer dat jullie elkaar goed kennen of dat jij gewoon geluk gehad hebt, of hij een volle winkel had op dat moment waarin hij een goed gebaar wilde maken?

Wie zal het zeggen?

Maargoed dat is mijn mening, want als dit service is, dan is dat idd zeldzaam!!!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan