AB SAT - Hotbird

D

dana

Hoi iedereen , Weet iemand toevallig waar bleef de Animaux Kanal op hotbird op gewoon GW Via. Het is namelijk sinds gisteren niet meer te ontvangen ik weet niet of de codes zijn verandered of naar **** overgestapt of 007000 niet meer gebruikt zoals AB4 op 1 okt.2003..

iemand een info..

bedankt

dana

Zit bij mij nog gewoon hier en werkt nog steeds goed en open.

Eutelsat Hotbird 6 (13.0E) - 11681.00 H - DVB/MPEG2 - 27500 3/4

hoi Jack, Bedankt voor het antwoord maar ik bedoelde geen 6in1 maar gewoon goud kaart met v**c**s. heb jij ook zo bedoeld (met goud)...

alvast bedankt

dana

Als je hem had zou je hem nu nog moeten hebben,, is volgens mij helemaal niks veranderd Dana.

ff opnieuw kanalenlijst inlezen werkt hier met gw kaart in de sammy

ik bedank jullie allemaal, ik heb namelijk bijna alle v** files gebruikt 16 prov. met de laatse xxx die op 03/10/2003 was,
maar blijft mijn decoder (echostar 3000 ipv embedded) zeggen ( no access to the service) en soms (scambled not available) en soms (not v*access scrambled).. als of de codes onjuist is ,, ik heb alle files in de picbened nagekeken en ze kloppen alle mall yyy en xxx zijn correct... en heb niet de 2 freq. van absat opnieuw geinstaleerd maar heeft geen zin (hetzelfde)..
ik dacht dat ze nar v**2 overgestapd.. en heb ik bijna alle forums gelezen maar niemand heeft over ABSat wat gezegd.. blijkt dat alles ok met absat .... Waarom bij mij dan..????????

aub een raad

Dana
{editted by moderator}

Ik heb op mijn echo maar dat is de 2200 een softwareupdate gedaan en nu pakt tie alles weer in de embeded viacces cam kijk even bij echostar of er een update voor je is.....

@pikkie

hoi, Kryg je nog steeds ABSAT in de Echo 2200? Met V*A Gwafer (Geen 6in1- Gewoon V*A File) in de Embedded Cam (v*a)... want het is echter weg bij mij ,ik heb alle andere v*a Boquetes behalve Absat...

Ik heb ook gelezen dat Absat gebruikt de ID 007000 voor V*A op Hotbird Niet Meer.

daarom mischien heb geen absat , en daarom vraag ik jij Pikkie ,als die ID is veranderd hoe krijg je nog steeds absat..of weet je toevallig een andere ID..

Dana

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan