• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Abonnementen CANAL Digitaal

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
771
Punten
113
Leeftijd
74
Wat is de huidige status van het abonnementen aanbod van Canal Digitaal.

Ik heb sinds aug '09 een abonnemnet van 69.95 per jaar, volgens mij een basis abonnement zonder rtl8 enzo.

Ik kan dit abonnement niet meer bij CD terug vinden en ben dus bang dat ik stilzwijgend in augustus een nieuwe abo aangesmeerd krijg.

Je had een Setopbox pakket deze bestaat niet meer alleen oude leden hebben deze nog.

Nieuwe leden zitten nu vast aan een BASIS pakket 9,95 permaand.
Het is een kwestie van tijd voordat alle oude leden ook worden overgezet naar dit nieuwe instap pakket.

Ik heb een proefperiode gehad op het basis pakket van 3 maanden en mocht toen alle zenders zien, behalve film 1, 2, 3 en film sport niet. Kreeg daarbij ook de nieuwe kaart meegestuurd.
Ik heb halverwege de proefperiode een opzeg brief gestuurd en werd na de 3 maand weer zonder probleem terug gezet naar het Set Top Box pakket van 69,95.
Heb daarvan nu net de rekening gekregen. Dus zit gewoon weer op het oude Set Top Box pakket.

Ja ok maar je was al klant! nieuwe klanten kunnen geen Setopbox pakket meer afsluiten.

Ja, das sinds februari zo.
Typisch CDS.
"We gaan helemaal klantgericht worden dit jaar !"
Als je een set top box pakket hebt, word je vroeg of laat dus verplicht een prijsverhoging van zo'n 100 % te slikken.
Daar krijg je dan wel weer zenders voor waar je helemaal niet om gevraagd had..

Slikken of stikken is het devies, echt klantgericht hoor !

Toegegeven dat CDS eigenlijk van de settopbox pakketten/abonnees af wilt, maar het settopbox pakket blijft bestaan (info van CDS). Tja of het over pak en beet 5 of 10 jaren nog zo is, dat weten wij ook niet.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan