F
format c:
Hallo Heren.
Ik heb een pc vraagje aan jullie.
Ik heb sindts kort een nieuwe acer aspire 7720g laptop gekocht met windows vista erin geprogrameerd.
(dus zonder vista cd erbij geleverd)
Ik weet dat ik vergeten ben bij het begin van de laptop de cd backup te branden op een lege cd.
Nu mijn pc vol spyware en diverse meldingen van waarchuwingen vol zit,en ik steedts de melding terug krijg van windows secuirity center virus projection not found op mijn beeld krijg,met norton,weet ik eventjes geen raad meer met de laptop.
Weten jullie een oplossing?
Of is er nog ergens een manier om de fabrieks instellingen terug te krijgen zo dat ik hem kan krijgen zoals ik hem uit de doos heb gehaald.
Een soort reset dus.
Normaal op mijn oude laptop deed ik de xp cd erin en formateren die zooi. nooit problemen mee .
Maar met vista weet ik het niet en vooral zonder cd van vista weet ik het niet .
ik heb al diverse dingen geprobeerd zoals systeemherstel hitmanpro spyware doctor hjackthis en diverse opties.
Maar de meldingen blijven terug komen.
Kan ik xp niet downloaden er terug over vista zetten?
Of moet ik een orginele vista cd of xp cd gaan kopen?
Ik heb de laptop nu 2 weken in bezit.
Ik weet dus niet wat ik nu moet doen.
Weten jullie raad?
Alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht.
Groetjes Format c:
Ik heb een pc vraagje aan jullie.
Ik heb sindts kort een nieuwe acer aspire 7720g laptop gekocht met windows vista erin geprogrameerd.
(dus zonder vista cd erbij geleverd)
Ik weet dat ik vergeten ben bij het begin van de laptop de cd backup te branden op een lege cd.
Nu mijn pc vol spyware en diverse meldingen van waarchuwingen vol zit,en ik steedts de melding terug krijg van windows secuirity center virus projection not found op mijn beeld krijg,met norton,weet ik eventjes geen raad meer met de laptop.
Weten jullie een oplossing?
Of is er nog ergens een manier om de fabrieks instellingen terug te krijgen zo dat ik hem kan krijgen zoals ik hem uit de doos heb gehaald.
Een soort reset dus.
Normaal op mijn oude laptop deed ik de xp cd erin en formateren die zooi. nooit problemen mee .
Maar met vista weet ik het niet en vooral zonder cd van vista weet ik het niet .
ik heb al diverse dingen geprobeerd zoals systeemherstel hitmanpro spyware doctor hjackthis en diverse opties.
Maar de meldingen blijven terug komen.
Kan ik xp niet downloaden er terug over vista zetten?
Of moet ik een orginele vista cd of xp cd gaan kopen?
Ik heb de laptop nu 2 weken in bezit.
Ik weet dus niet wat ik nu moet doen.
Weten jullie raad?
Alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht.
Groetjes Format c: