Actieve leden

Kweetniet

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
51
Ik was zojuist eens aan het kijken bij verjaardagen van leden van forum,
Maar hoeveel actieve leden zijn dat?
bij de meeste staat er bij gepost (0 keer)

Als ik kijk naar mensen die de laatste paar weken nog eens op het forum zijn geweest en een post hebben gedaan zijn er denk ik een 200 tal,of minder

schonen jullie het ledenbestand soms op? of eens lid altijd lid?

Het is niet zo van eens lid altijd lid, maar het is wel zo dat het nogal lang geleden is dat we weer eens opgeschoond hebben.
Straks met de nieuwe versie boardsoft gaat dat wel gebeuren. Er zal nog overleg gepleegd worden welke periode er afgesproken word (misschien 1 jaar?) en daarna zal dat ook consequent doorgevoerd gaan worden enwel automatisch.:)
Uiteraard geldt hierbij dat men niet verplicht zal worden om te posten, maar dat inloggen 1x per jaar voldoende zal zijn om het account te behouden.

Dan betreffende het aantal actieve leden, dat is qua tijd instelbaar in de board software.
Je kunt echter niet aangeven of iemand gepost moet hebben. Om een actief lid te zijn is het derhalve al voldoende om in te loggen en te lezen.
Eigenlijk klopt dat ook wel, want ook lezende leden zijn leden en zijn actief want ze komen immers met enige regelmaat een bezoekje brengen.

De tijd die momenteel staat ingesteld is een half jaar. Log je dus 1x per half jaar in, dan tel je onder actieve leden en word je beneden in de teller van "active members" erbij gezet.
We zouden deze periode kunnen verkorten naar 3 maanden, da's wellicht wat meer up2date.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan