Adimo Jazz OTA update

B

bverheg

Om de nieuwe zenderlijst van TVV via Fastscan te kunnen laden moet ik de software van mijn Adimo Jazz updaten.

In het hoofdmenu kan ik echter niet kiezen voor OTA update, dus ik moet het manueel doen zoals beschreven in http://www.canaldigitaal.nl/web/2008/frequentiewijziging/update-adimo-jive-jazz-OTA.pdf

Maar ook dit lukt niet. Ik heb al de parameters correct staan zoals in het document beschreven, maar wanneer ik de download start krijg ik alleen de meldingen 'Downloading New Software', een zwart blokje waarover een wit streepje loopt, en 'Waiting for data'.

Na enige tijd komt er dan 'Warning. Signal Abnormal. System Terminate' en de ontvanger schakelt zich uit.

Heeft iemand een idee waarom de OTA update niet wil lukken?

Ik weet dat de Adimo Jazz/Jive soft slechts om de andere dag OTA is, maar ik probeer dit nu al drie dagen na een, telkens met hetzelfde resultaat.

Elke hulp is welkom.

Deze quote van een compleet bericht is verwijderd, de verwijzing naar dat bericht 2 postings hoger heb ik laten staan.MAS3
Hoi ik heb pricies het zelfde probleem de kanalen van 1 tot 21 in

Adimo Jazz zijn weg . De betaal kanalen van canaldigitaal dus, bij dwonload

krijg ik het bovenstaande resutaat .

Ook ik hoor graag iets (evertteunis)

Laatst bewerkt:
Hoi evertteunis, welkom op het Satellite FUN Board !

Er is een andere site (klik!), verwijzing daarnaar is te vinden op de eerder genoemde site, zij het lastig leesbaar.

Daar staan alle gegevens die van belang zijn voor de OTA update.

Ik weet niet of die gegevens anders zijn dan voorheen, maar het is het controleren waard lijkt me.

Wel zie ik dat de betreffende transponder er geen van CDS is en daarom wellicht de automatische update niet (meer) wil.

Zet je ontvanger voor de zekerheid even op een van de WDR kanalen, want daar is die transponder dus wel van.

Uiteraard moet je wel een goede ontvangst hebben om een OTA update te kunnen uitvoeren.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan