ADSL valt weg

H

HuGoBoSs

hoi mensen ik heb pas wanadoo geinstaleert gewoon op het knpnet ik heb een speedtouch 510 modem en gebruik windows xp maar nu heb ik 1 probleem als de telefoon gaat thuis valt me adsl verbinding weg en als we klaar zijn met bellen komt me internet verbinding van zelf terug hoort dit of hek ik iets verkeerds gedaan?
alvast bedankt voor jullie hulp

Dan heb je zeer waarschijnlijk een analoge lijn, en een ISDN splitter. Kijk even op de splitter of er idd 'isdn' op staat. Zo ja: bel de KPN op. Dan krijg je per post een nieuwe splitter toegestuurd. De oude mag je houden.

KK spreekt uit ervaring?

(wat is knp?)

G

(lange tijd niet gesproken, KK...)

En nu ga ik wokken!

Knp? Volgens mij heb jij je bril niet op Big_G er staat toch duidelijk KPN bij KK. :)

Maar als je het echt wilt weten.... voordat het Sappi was, was het KNP en KNP stond voor Koninklijke Nederlandse Papierfabriek, maar da's niet zo van toepassing op adsl.:biggrin:

Originally posted by HuGoBoSs
hoi mensen ik heb pas wanadoo geinstaleert gewoon op het knpnet ik heb een speedtouch 510 modem en gebruik windows xp maar nu heb ik 1 probleem als de telefoon gaat thuis valt me adsl verbinding weg en als we klaar zijn met bellen komt me internet verbinding van zelf terug hoort dit of hek ik iets verkeerds gedaan?
alvast bedankt voor jullie hulp

het staat ook niet fout bij KK, Black Tiger maar bij de starter :biggrin::biggrin::biggrin:

Of er zit toch nog een toestel/fax/modem VOOR de splitter!

Is een simpele test voor. Trek het kabeltje uit de phone/pots uitgang van de splitter. Nu mag geen enkele telefoon/fax/wat dan ook het meer doen in huis. Is dat wel het geval, dan zit die dus voor de splitter.

Zie afbeelding juiste aansluiting

klik hier

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan