adsl

A

aka

Binnenkort wordt mijn woonplaats ADSl geschikt gemaakt, ik kan dan eindelijk lange tijd op het net. Ik wil 1024 bit download hebben en zonder datalimiet. Wat raden jullie mij aan? Grrag een PM

Groet Aka

het is maar net wat voor jou de gunstige voorwaarden zijn en hoeveel geld je er voor over heb en hoe snel/vaak je online wilt zijn en wil je datalimiet of echt altijd vast bedrag per maand.
wil je vergelijken kijk dan eens op adsl.nl daar staan ze allemaal.
kijk anders eens bij verschillende providers daar word je al wat wijzer.
suc6

kijk eens op http:\\www.speedtest.nl daar kan je de snelheden met elkaar vergelijken je moet inderdaad gewoon kijken welk prijskaartje jij het mooiste vind maar heel veel verschil zit er allemaal niet in

trouwens... hoort dit niet ergens anders thuis, in het computerforum bijvoorbeeld...

Originally posted by aka
Binnenkort wordt mijn woonplaats ADSl geschikt gemaakt, ik kan dan eindelijk lange tijd op het net. Ik wil 1024 bit download hebben en zonder datalimiet. Wat raden jullie mij aan? Grrag een PM

Groet Aka

Zelf heb ik zonnet icm kpn en nog GEEN dag uitval gehad.
Alleen is de klantenservice van zonnet niet kundig genoeg als je problemen hebt zeggen ze. Dus weet je zelf veel van computers af dan heb je ze ook niet nodig :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan