nou ben ik nog een leek op dit gebied heb eerder wel een speedtouch gehad
was mijn eerste isdn modem hi hi
maar hoe zit dat met downloaden als het goed is krijg ik een 20mb download lijntje waarvan ik denk dat er 11mb overblijft maar lees bij de 600 en 600I dat hij minder down heeft of heb ik dat helemaal mis
Alcatel SpeedTouch 610 ADSL modem VPN router ( Advanced ) 3ec18603GC
De Speedtouch 610 (Advanced) is speciaal ontworpen voor zakelijk gebruik en heeft een scala aan mogelijkheden. Met een eenvoudige installatie, Firewall (ICSA gecertificeerd), IPVPN (IPSEC) en beheer op afstand is de speedtouch 610 een zeer aantrekkelijke en veilige oplossing. De speedtouch 610 heeft een zeer krachtige processor en is ideaal voor het koppelen van regiokantoren aan het hoofdkantoor en kan maar liefst 16 IPSEC tunnels gelijktijdig ondersteunen. Tevens kunnen telewerkers met een Speedtouch 608 series eenvoudig gekoppeld worden aan het hoofdkantoor. Dit kan desgewenst ook middels de 4 meegeleverde Speedtouch VPN Software Clients!! Door activatie van de SIP key is de Speedtouch 610 series nu ook geschikt als SIP PABX (Voice over IP)!!
Tot 8 Mbps downstream en 832 kbps upstream Werkt onafhankelijk van het besturingsysteem Bridging, IP routing, NAPT, DHCP, DNS Ondersteunt PPPoA, PPPoE and LAN functionaliteiten Ondersteuning VPN passthrough Installatie Wizard Software upgradable Functioneert op ANSI, G.dmt, G.lite en G.hs 4 poort 10/100 autosensing switch IP VPN (16 gelijktijdige IPSEC tunnels!) Embedded firewall (ICSA gecertificeerd) Beheer op afstand (Middels SNMP of Syslog) INCLUSIEF 4x SOFTWARE CLIENT!! SIP PBAX (optioneel) Analoge versie !
Alcatel SpeedTouch 610(i) ADSL modem VPN router ( Advanced ) 3ec18623GC
De Speedtouch 610i (Advanced) is speciaal ontworpen voor zakelijk gebruik en heeft een scala aan mogelijkheden. Met een eenvoudige installatie, Firewall (ICSA gecertificeerd), IPVPN (IPSEC) en beheer op afstand is de speedtouch 610i een zeer aantrekkelijke en veilige oplossing. De speedtouch 610i heeft een zeer krachtige processor en is ideaal voor het koppelen van regiokantoren aan het hoofdkantoor en kan maar liefst 16 IPSEC tunnels gelijktijdig ondersteunen. Tevens kunnen telewerkers met een Speedtouch 608 series eenvoudig gekoppeld worden aan het hoofdkantoor. Dit kan desgewenst ook middels de 4 meegeleverde Speedtouch VPN Software Clients!! Door activatie van de SIP key is de Speedtouch 610 series nu ook geschikt als SIP PABX (Voice over IP)!!
Tot 8 Mbps downstream en 832 kbps upstream Werkt onafhankelijk van het besturingsysteem Bridging, IP routing, NAPT, DHCP, DNS Ondersteunt PPPoA, PPPoE and LAN functionaliteiten Ondersteuning VPN passthrough Installatie Wizard Software upgradable Functioneert op ANSI, G.dmt, G.lite en G.hs 4 poort 10/100 autosensing switch IP VPN (16 gelijktijdige IPSEC tunnels!) Embedded firewall (ICSA gecertificeerd) Beheer op afstand (Middels SNMP of Syslog) INCLUSIEF 4x SOFTWARE CLIENT!! SIP PBAX (optioneel) ISDNversie !
dit is wat ik er van gevonden heb
groetejes humana