advies gevraagt met aanschaf module

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tony27

Hoi

Ik wil graag een nieuwe module aanschaffen,maar er zijn zoveel op de markt.Ik ben zelf nog aan het twijfelen tussen een magic en matrix.Misschien dat er hier mensen advies kunnen geven.Oja ikwil em gebruiken in een echostardvr7000.

Heel simpel,van een magic kan je wel een matrix maken en andersom geloof ik niet.
Ik heb van mijn M M 1.04 de M R 1053 gemaakt en werkt perfect
dus gewoon de M M .
En trouwens ,als je toch met fun werkt,heb je de matrix niet nodig

maar als je van een MM een Mr maakt,kan je er dan ook weer een MM van maken.En kan je ze allebei in je laptop programeren,of moet je bij de magic speciaal die magicprogrammer hebben.

Klopt, voor de Magig heb je een magic programmer nodig en om hem naar MR te proggen een Cas interface en je kan hem ook weer terug proggen.
ik heb dit reeds gedaan met een MM 1.02 en met de MM 1.03

Wel de juiste dreamload gebruiken en dat hangt af van welke Flash in de Cam zit

ST of Toshiba

Dreamload-ST
Dreamload-Toshiba

Overigens kan je volgens mij van een MR ook een MM maken omdat daar ook gewoon een ST Flash in zit net als in een MM 1.03

Uitlees: Originele Matrix

Xilinx XC9536XL CPLD Version 3 detected
Searching for flash...
Manufacturer ID: 0x20
Device ID: 0x2249
Flash: ST M29W160DB

Uitlees: MM 1.03 met Tetracrypt 1.0

Xilinx XC9536XL CPLD Version 3 detected
Searching for flash...
Manufacturer ID: 0x20
Device ID: 0x2249
Flash: ST M29W160DB

Precies hetzelfde dus

Gr. Lagos

Okeej Musli bedankt voor de info en je geduld.Dus als ik het goed begrijp heb ik aan een magic en een cas interfase genoeg.Heb namelijk geen compoort op de sleptop,en die magic programmer heeft toch een compoort nodig.

Heb net bij de banner hierboven die aanbieding met de magic besteld,nu maar hopen dat het voor de kerst binnen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan