Advies nodig

M

moza

Ik heb eigenlijk een vraagje..

Ik ben van plan om een cam te kopen...maar welke zou ik het beste kunnen kopen..

Ik bedoel de een zegt een Magic Module, de ander zegt weer een Matrix Reloaded?..

Wat zou de beste keus zijn...en dan bedoel ik de combinatie Cam/Kaart..en dan bedoel ik ook, waar ik op moet letten, zodat ze me geen oudere versie of zoiets aansmeren..

Bedankt alvast..

Ik heb zelf een H5400 IRCI en mijn 2e slot nodig voor Premiere en daarom heb ik een MM gekocht.
omdat je van een MM een MR kunt maken dmv software en omgekeerd niet als je er een Cas-interface bij koopt kun je alle kanten op van MM naar MR en als je dat wilt zonder problemen weer terug naar MM.
Grt. Jacob.

dus als ik je goed begrijp kan ik van mijn magic een matrix reload maken ZONDER de cas interface?

grt.T

Nee dus niet goed begrepen om de mm in mr om te proggen heb je een cas interface nodig.

Ja..maar om even terug te komen op mijn vraag...Kan ik niet beter een Matrix R kopen dan een Magic M...want als ik hem toch om moet zetten...

Ik bedoel..wat is dan het verschil tussen die 2, en waarom zou je een Magic M terug moeten zetten als je er eenmaal Matrix R van gemaakt hebt?.

En als je een Magic M omzet naar een Matrix R heb je dan ook dezelfde mogelijkheden?..

Ik bedoel ...je kunt een Ucas module ook veranderen naar een Magic M...maar de penta 1.11 kun je er niet opzetten?..want dan schijnt het mis te gaan..

"Ik bedoel ...je kunt een Ucas module ook veranderen naar een Magic M...maar de penta 1.11 kun je er niet opzetten?..want dan schijnt het mis te gaan.."

Het kan allemaal wel ,maar gebruik wel de juiste BOOTLOADER !voor je Penta 1.11 (En natuurlijk de juiste Penta).

Cya ...

Op dit moment kun je verschillende coderingen openen die slechts op ??n van beide opengaan
wil je dat bekijken wat op MM gaat en je hebt een MR dan gaat het niet. Je kunt van MR geen MM maken.
Dus met MM en een Cas-interface heb je eigenlijk 2 modules
daarom heb ik voor MM gekozen.
Grt. Jacob.

Een MR module heeft geen Toschiba chip insite, een MM heeft dat wel, daarom is mijn voorkeur een MM.

De mijne wel hoor Flip, mijn MR was eerst een MM .

Ik bedoel eigenlijk van elke MM kan je een MR maken met een Cas Interface.

Cya ...

Aha..da's dan duidelijk...ik kan dus beter maar voor een MM gaan...

Is er nog een versie waar ik op moet letten, of kan je die door middel van software ook weer updaten?..

De laatste versie is de 1.04
Let op dat je een orginele hebt
Hologram sticker met serienr. op achterzijde.
Samen met MM-programmer te koop voor 109.00 euro.
kiik maar even bij de adverteerder.
Ik had hem goedkoper echter dan moet je eerst naar groningen.
grt. jacob

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan