A
alphafox
Beste Forumleden,
Ik ben nieuw hier en heb zitten rondkijken op het forum.
En ik heb zitten lezen over de aanschaf van satelliet.
Het stickie vertelde een uitgebreide omschrijving te geven om een goed advies te krijgen, dus hier gaat ie dan
Ik ben onlangs op mezelf gaan wonen en apartement gekocht op de 12de verdieping. Schotel ophangen is toegestaan en ik wil uitstekend beeld (in HD) en geluid. Vandaar dat ik geintreseerd ben in satelliet.
Ik zou graag een ontvanger willen die de volgende functionaliteiten ondersteunt:
-FULLHD (HDMI?)
-Kijken en opnemen tegelijk, dus verschillende kanalen tegelijk.
-Kijken naar 2 kanalen tegelijk(als dit mogelijk is, picture in picture)
-Aanlsuiting op netwerk of computer(doormiddel van netwerk)
-Tweede tv in de slaapkamer die ik afzonderlijk wil kunnen bedienen.
-Met het oog op de toekomst kunnen hobbyen met de ontvanger
-Display van ontvanger maakt niet uit.
Ik wil de volgende zenders ontvangen:
-Alle Nederlandse kanalen
-Amerikaanse zenders
-Britse zenders
-HD kanalen(national geographic, discovery, scifi)
-Canal+, filmkanalen, etc.
Budget is flexibel. Ingeschat ongeveer 800 euro.
Werk in ICT sector en zeer handig met computers, engels is tweede moedertaal. Geen eerdere ervaring met satelliet.
Schotel montage is aan de muur op eerder genoemde 12de verdieping met vrij uitzicht (geen belemmeringen van bomen en gebouwen). Montage van schotel is aan buitenzijde balkon railing of buitenmuur.
Hier kan ik makkelijk bij komen.
Had al eerder gezien een platte witte satelliet ontvanger (vlakschotel, SelfSat hd10 solo), maar weet niet of dit mogelijk is in combinatie met mijn eisen.
Kunnen jullie mij advies geven? Bijvoorbaat dank!
Ik ben nieuw hier en heb zitten rondkijken op het forum.
En ik heb zitten lezen over de aanschaf van satelliet.
Het stickie vertelde een uitgebreide omschrijving te geven om een goed advies te krijgen, dus hier gaat ie dan
Ik ben onlangs op mezelf gaan wonen en apartement gekocht op de 12de verdieping. Schotel ophangen is toegestaan en ik wil uitstekend beeld (in HD) en geluid. Vandaar dat ik geintreseerd ben in satelliet.
Ik zou graag een ontvanger willen die de volgende functionaliteiten ondersteunt:
-FULLHD (HDMI?)
-Kijken en opnemen tegelijk, dus verschillende kanalen tegelijk.
-Kijken naar 2 kanalen tegelijk(als dit mogelijk is, picture in picture)
-Aanlsuiting op netwerk of computer(doormiddel van netwerk)
-Tweede tv in de slaapkamer die ik afzonderlijk wil kunnen bedienen.
-Met het oog op de toekomst kunnen hobbyen met de ontvanger
-Display van ontvanger maakt niet uit.
Ik wil de volgende zenders ontvangen:
-Alle Nederlandse kanalen
-Amerikaanse zenders
-Britse zenders
-HD kanalen(national geographic, discovery, scifi)
-Canal+, filmkanalen, etc.
Budget is flexibel. Ingeschat ongeveer 800 euro.
Werk in ICT sector en zeer handig met computers, engels is tweede moedertaal. Geen eerdere ervaring met satelliet.
Schotel montage is aan de muur op eerder genoemde 12de verdieping met vrij uitzicht (geen belemmeringen van bomen en gebouwen). Montage van schotel is aan buitenzijde balkon railing of buitenmuur.
Hier kan ik makkelijk bij komen.
Had al eerder gezien een platte witte satelliet ontvanger (vlakschotel, SelfSat hd10 solo), maar weet niet of dit mogelijk is in combinatie met mijn eisen.
Kunnen jullie mij advies geven? Bijvoorbaat dank!