Afbeelding stap voor stap vergroten.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
684
Punten
113
Leeftijd
59
Vraagje, welk programma kan ik het beste gebruiken om een afbeelding stap voor stap te vergroten? 

Ik zal een voorbeeld geven van wat de bedoeling is: De vorm van de afbeelding is de letter Z .

Deze letter moet in het begin 20 centimeter in breedte zijn, en ongeveer dezelfde hoogte, de grootste maximaal 45 centimeter, de dikte daar kom ik wel aan uit, maar de letters moeten achter elkaar komen aan een buis met een diameter van ongeveer 2 tot 4 centimeter.

Dikte zal ongeveer 2 centimeter worden, en dan over de hele lengte van 1;90 meter, klein beginnen en dan naar de maximale grootte in het midden en dan weer terug naar klein.

Voorbeeld van het geen wat de echte bedoeling is wordt all??n via PM besproken!!!

Ik snap het niet echt.
Misschien bij de bbq ff uitleggen, kan via mijn buurman evt. wat vragen.
http://www.hetbeeldgebouw.nl/

Hallo,
Probeer het eens met CorelDraw,
gr

Ik zit zelf aan Autocad te denken, volgende week eens op het werk vragen en kijken hoe dat werkt.

In photoshop kan je die letter vergroten of verkleinen en uitknippen, en vervolgens als een gif op een lege achtergrond plakken.
Dit doe voor alle letters, telkens een apart gif bestand.
Daarna open je weer een leeg bestand, en plakt in dat bestand van achter naar voren steeds die eerder gemaakt letters.
doordat de achtergrond leeg, dus doorzichtig is blijf je de achterste letters zien, zolang ze groter zijn als de letters die je ervoor plakt natuurlijk.
De diepte die je voor ogen hebt kan je hiermee niet oplossen, het blijft een platte 2d afbeelding.
Wil je hem toch in 3d hebben, is denk ik Google Sketch de oplossing.

Succes!

Volgende week ga ik beginnen aan het geen wat ik wil maken, met de suggesties die jullie hier nu gegeven hebben.

Wat het gaat worden daar zwijg ik verder over, ik ben vorig jaar al op mijn bek gegaan met een ander idee doordat ik te open was! 

Inderdaad adobe photoshop

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan