afsluit problemen

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb in mijn computer een hd bij gezet van 320gig nu doet het volgende probleem zich voor als ik de pc uitzet sluit hij keurig netjes af scherm valt in standby en de pc start gelijk weer opnieuw op maar scherm blijft uit valt als het ware in een soort slaap stand alleen ik kan er dan niks meer mee moet de aan uit knop 5 sec ingedrukt houden en dan sluit hij echt compleet af ik heb er alleen maar een andere hd ingezet heb hem als slave gebrobeerd en ook in kabelselect maakt geen verschil lijkt net of er iets op de achtergrond blijft draaien heb er ccleaner al over gegooid maar deze vind ook niks wel ccleaner meteen verwijderd want ik heb het niet zo op die programmas maar je probeerd iets iemand een idee in de bios staat naar mijn mening alles goed is trouwens ook niks in veranderd
gr frans

Is dat echt het enige wat je gedaan hebt? Heb je misschien ook de stroom van de pc er af gehad toen je de HD inbouwde?
Ik zou zelf kijken waar die HD hangt en als hij gekoppeld is aan iets anders zou ik toch de juiste jumpersetting gebruiken i.p.v. cable select.

Maar oke, als je de stroom er af gehad hebt, of ook niet, kan het altijd gebeuren dat het bios zich om een of andere reden toch gereset heeft naar iets standaards. Dat valt dan niet op als je er eigenlijk niets of weinig in hebt hoeven wijzigen.

Ga eens kijken in je bios bij de power settings of toevallig niet daar iets nu aan staat dat de pc moet opstarten als muis, toetsenbord, of netwerk beweging gedetecteerd word?
Dat zou het heropstarten kunnen verklaren. Verklaart niet waarom het beeldscherm dan niet meedoet, maarja, eerst eens met 1 ding beginnen daarna verder kijken.

zover ik weet staat alles goed maar ga toch nog eens alles controleren als ik iets gevonden heb hoor je het wel
in ieder geval bedankt
gr frans

draadjer kan dicht probleem opgelost
usb 2 device stond enabel ging naar het afsluiten naar usb zoeken hier moet alleen usb enabel staan
gr frans

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan