Afstandsbediening 7020-s

P

pepeb70

Weet of kan iemand mij vertellen wat de 4 cijfer code is van een LG plasma 42pc1rr is?
Ik heb alle LG code`s die in handleiding van de dreambox staan geprobeerd maar hellaas

B.v.d voor jullie reactie ....... Pepe

Ik stel er even een andere vraag bij:

Ik heb deze vraag al eens meer gezien hier, en vaak komt men dan met standaardcodes...

Is er een lijst voor die codes????

Zoja, dan wordt het eens tijd dat we die hier eens wegzetten!!!

Zo nee, dan moeten we er eens 1 gaan maken.

Want ik weet hier het antwoord op de gestelde vraag niet...

We hebben ook al eens een code gezocht voor onze TV, zie hier.

Ja er is een lijst die staat nl. in de handleiding van de dreambox.
Verder zijn er nog een aantal niet genoemde codes zoals 990 en 991.

Code 991
1. Op je AB op de TV-knop drukken, vervolgens de SHIFT-knop ingedrukt houden totdat de TV-knop 2x knippert. Daarna code 991 intoetsen. De TV-knop zal 2 x knipperen.

2. Vervolgens afwisselend en als eerste op de TV-knop en daarna op de POWER-knop drukken totdat je TV uitschakelt. Indien je TV uitschakelt dan om de codes te bewaren nog een keer op de SHIFT-knop drukken.

3. Daarna de TV weer inschakelen en zeker stellen dat alle knoppen van je dreambox AB goed funktioneren.

4. Indien niet alle knoppen goed funktioneren dan stappen 1-3 herhalen. Soms moet je dit wel 3-5 keer doen.

We hopen dat dit je verder helpt.

Dan is er nog code 990
Via deze code kun je met de knoppen 1, 2, 3 en 4 van je AB de code uitlezen (de TV-knop geeft met knipperen de code aan. Dit hebben we zelf nooit geprobeerd.

Ben je een techneut of kun je solderen e.d. dan even het volgende lezen, maar pas op !!!! Als je met JP1 aan de slag gaat, verspeel je eventuele garantie !!!

Je kunt nl. de AB van je dreambox via de JP1-interface opnieuw programmeren. Dit is uiteraard een allerlaatste middel. Je moet dan wel precies weten wat je doet en hoe je het moet doen.

V.w.b. die JP1 hebben we een aantal links (meeste in de duiste taal): link1

Er is zelfs een JP1 forum: link2

Een Simpel Interface kun je ook zelf in elkaar zetten: link3

Het is gelukt
Code 991 was inderdaad de voltreffer na een stuk of 20 keer de handeling de hebben herhaald was het gelukt
Dit scheelt weer een A.B op tafel tot groot genoegen van mijn wederhelft.
Jongens bedank namens mij en zeker mij vrouwtje

Fijn dat het je is gelukt. Wij hebben destijds ook zitten stoeien, maar ook met hulp van o.a. hier zijn we er ook uitgekomen.

Dit is er dus eentje om in het Tipsforum van de dreambox te zetten!

Want hij komt vast en zeker nog meer deze vraag ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan