Afgehandeld Afstandsbediening Vu+ Duo.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
743
Punten
113
Leeftijd
60
Heeft er iemand nog 1 liggen.

ik had er 1 maar ik heb hem ergens weggelegd, en hij is nergens meer te vinden. :unsure:

1 van Ali heb ik al liggen, maar deze doet niks.

maar ik heb hem ergens weggelegd, en hij is nergens meer te vinden
Iets anders gaan zoeken dan vind je hem wel.
Of links in het hoekje beginnen en dan dwars over richting het rechter tegenovergestelde hoekje
:ROFLMAO:

Kan je helaas niet helpen.
Heb je de baas al gevraagd?

Ik moet vermoedelijk ergens een hebben liggen, kan eens kijken, maar niet alle van die ab/s werken ook op alle VU's heb ik in de gaten gekregen.
Om welke soort VU+ Duo gaat het?

Leeftijd en of het een ander type is weet ik niet, ik heb dat ding van @boets gekregen

Dan kan die het misschien nog wel vertellen welke het is, een eerste of 2 of 4k of wat dan ook.

Heb je hier iets aan om dat ding van Ali te programmeren?

VU+ afstandsbediening programmeren. 1) De cijfers 2 & 7 ingedrukt houden totdat het witte knopje rood gaat knipperen.2) De “help” toets indrukken.3) De volgende cijfercombinatie intoetsen.4) 0001 voor de VU+ SOLO & DUO5) 0002 voor de Vu+ zero, Vu+ UNO & Ultimo 4k, Vu+ Solo 2 of Vu+ Duo 2. Uw afstandsbediening is klaar voor gebruik.

Zo zie je maar waar de kennis op dit forum goed voor is!!!

Maatje B. jou tip werkt, de ab doet het nu! Toppie. :aanbid:

Indien ik op dat andere gebeuren jou nog nodig heb dan zorg ik dat er een paar koud liggen, en een stuk of tig warm in de oven. Maar ik moet komend weekend even het eerste cijfer van 5 naar een 6 veranderen....

Opgelost dus.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan