Agenda vergader ruimte's ????

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Heren,

Ik heb een vraag:
Zoals iedereen heeft binnnen de bedrijf vergader zalen zoals 1 of meerdere.
Ik heb zojuist een autoaccept agent geimplementeerd.
Omdat te kunnen heb ik een account met dat vergader ruimte naam aangemaakt en geregistreerd met een VB script met autoacceot agent.
En de template aangepast van accepatie en annulering etc...dit is een standaard tool van microsoft..zie url: http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa997184(EXCHG.65).aspx

Waarvan een vergader zaal kan boeken en een mail terug krijgt van dat uw vergader zaal geboekt is en geaccordeerd is oftewel geannuleerd is.
Dat werkt prima dat is de probleem niet.

Maar nu is de vraag van:

****Hoe kan ik voor zorgen dat de mensen de agenda kunnen zien en niet kunnen editten. (alleen bekijken) bv ergens beschikbaar maken dat ze kunnen zien wie geboekt heeft.
Iedereen moet gewoon kunnen zien maar waar ??????? Het moet zo zijn dat het ergens kunnen klikken en kunnen bekijken.

****Zodra een vergader verzoek geboekt wordt willen ze dan ook graag dat er beamer, koffie, thee of limonade aanwezig is, dat ze de optie mee kunnen geven tijdens het boeken van een vergader ruimte.
Dat moet dat gelijktijdig met de boeking van de ruimte een mailtje gestuurd worden naar facilitair afdeling zodat ze kunnen zien dat die dag een vergadering is en dat ze koffie of wat anders klaar moeten zetten. (ik denk meer aan formulieren maar de vraag is hoe)

****Maar er moet dan ook bij vergader ruimte's een schrem moeten komen wat dagelijks vanuit de vergader agenda gelezen kan worden en op het scherm moeten laten zien.
Van wie het geboekt heeft en wat voor overleg is met dat gegevens. Het gebeurd wel eens dat er mensen zitten voor tijdelijk. En dat is de reden dat ze kunnen zien op scherm van o over 5 minuten gaat hier een vergader plaats vinden.

Wie o Wie weet ermeer vanaf hoe ik het probleem vlekkeloos op kan lossen zodat alles goed gaat. Wie heeft eerder een gelijkwaardige probleem eerder meegemaakt binnen het bedrijf of ergens anders.

Gr,
Deliyurek007

Waar ik gewerkt heb deden ze dat met Excel, maar feitelijk zaten ze daar ook met zoiets. Bestellingen van vergaderzalen ging derhalve via de receptie, dat waren dan ook de enigen die het overzicht hadden.
Wilde je weten of een zaal vrij was moest je de receptie bellen.:)
Maar dat is niet wat je zoekt, ik zal mijn ogen even voor je open houden of er misschien nog iets is wat handiger is.

In iederer geval bedankt voor je reactie Blacktiger..maar ik blijf zekre ook me heen kijken.
Maar je weet maar nooit.

Gr,
Deliyurek007

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan