Al Jazeera Sport op Hotbird?

DAAR WORDEN GROOT AANTAL WEDSTRIJDEN UIT DE SPAANSE PRIMERA DIVISION UITGEZONDEN!

kaar zet ik wel spaans commentaar overheen, maar weet/ken jij een betere oplossing die goedkoper is?

oops sorry dit is de news zender geloof ik,, volgens mij is er geen sport kanaal op satellite van hun,, misschien hebbie wat aan deze zender

13.0E Eutelsat Hotbird 2 - DVB/MPEG2
11747.00 H - 27500 3/4 Dubai Sports Channel Dubai Emirates Sport FTA 9502 4386 4387 ara 2000-10-22 +

Ja en nee.
-1-Ja hij zendt Spaans voetbal uit, gisteren Malaga-Real Madrid,Deportivo-Albaceta en nog een paar wedstrijden.
-2-Nee niet op de Hotbird maar op Arabsat 26 E/10971 H/DVB.
suc6
v8

Ja en nee.
Ja, hij zendt op Arabsat uit. Nee, hij is niet te ontvangen in Nederland.
Al Jazeera Sport zit namelijk (nog) niet op Arabsat 3A, maar op Arabsat 2D, te ontvangen met schoteltjes van minimaal 1.80m.

volgens mij zitten er geen nl-se zenders op, maar op sportmania wordt minimaal 1 wedstrijd per weekend uit de nl-se competitie live uitgezonden.
Ik ben inmiddels in bezit van xtreme en triax voor de hispasat en dus kan ik alles via taquilla(La primera division) bekijken.

Maar nu zit Al Jazeera Sport wel op een frequencie op Arabsat, die in Nederland te ontvangen is: 11119H, 27500, 3/4
Jammer, maar helaas, pindakaas: gecodeerd.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan