Alarm humaxbezitters en dbox bezitters

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
sb-head-api3-aladin-n*gr*-b*ta-e*u7+k*ys deze file is fake is overal te downloaden je schijnt je d box er mee stuk te maken

TOH32 is fake dus kijk uit weet niet zeker maar je bent gewaarschuwd ze schreeuwen moord en brand op de duitse boarden ....

Het schijnt dat premiere er achter zit......

je hebt gelijk jongens pas op don't load it

saat

SOFTWARE TOH32 fur humax ist einer KILLER software gemacht durg PREMIERE WORLD nach einer woche ist der humax nur nog schrot ier dummer sweine glaube nicht alles was of intewrnet steeht jets ist der HUMAX hin WAS

Ik kan niet de bron vermelden mag hier niet denk maar aan lol en dan op

Nou Pikkie, ik zou de Bron maar wel even vermelden, lijkt me toch wel belangrijk !

Diverse waarschuwingen op de bekende upload sites wil duck niet in verlegenheid brengen....

Er schijnen diverse boxen na een paar dagen te hebben gedraaid naar onze lieve heer gegaan men vermoed hetzelfde als met de mm in april

Green hornet je hebt pm

Eigen schuld dikke bult , is al tig keer voor gewaarschuwd.
Als het bij tuxson niet te downloaden is ,moet men er van af blijven .

Ik heb zelf geen humax dus ik las het, ik denk nou gooi het er maar ff op wie weet wie we nog kunnen redden toch, met de mm in april was het ook een ramp iedereen moet toch werken voor zijn spullen, lijkt mij en als het dan moedwillig wordt gesloopt door derden denk ik niet dat je dat op prijs stelt...

Te lezen bij betreffend upload centre !

Vrij vertaald ! dat wel.

De man die het Killerimage : sb-hesd-api3-aladin-nagra-beta-emu+keys geupload heeft en daar mee onze Boxen naar de klote helpt heet :" DeepBlue " en is naar vele boards onderweg.
Als iemand naam en adres weet alstublieft posten .
Wij maken ons ernstig zorgen!

Nogmaals vrij vertaald !

Cya ...

Zou het eigenlijk best interessant vinden om te weten wat er nu zo kapot gaat aan een humax met die firmware.

Is het niet allemaal een beetje een kwestie van eeprommetjes enzo? Dus zo erg kapot zal het niet zijn. Zou overigens wel fijn zijn als die uploadsite ook even het ip adres van desbetreffende bekend zou kunnen maken als het een vast adres is, maarja dat zal wel niet.

de versie van de 13-12-2003 is zeker goed
kijk maar bij de board waar dat ph zelf antwoord geeft (satkinder)

TOH32 is nu ook te halen bij tuxonhumax (misschien iets meer afgewerkt datums en zo)en ik moet zeggen het
zappen en dergelijke gaat met beide filmware even goed
uitleg vind ge ook op het board van tuxon

tendoryu

Biertje altijd maar eerst ga ik met Jack naar de kroeg...

Originally posted by pikkie
Biertje altijd maar eerst ga ik met Jack naar de kroeg...

Wij gaan dit weekend naar Amsterdam, kunnen we mooi samen gaan!!!!
(een kleine meeting lijkt me wel leuk!)

Gr Fred.

Niet panikeren !

De versie van PH en de release van TOH zijn 100% identiek. Enkel de melding 3.1 bij PH in de About menu ... staat te lezen op het TOH board. Bevestigd door Padawan van het TOH team.

CU
Red

Ok mooi ik las het op de duitse boarden dus ik denk gooi het er maar ff op heb zelf geen humax maar ben de mm grap nog niet vergeten...

ik sta tegenwoordig een paar dagen achter op de nieuwtjes had er nog niet eens van gehoord de TOH32 komt goed uit als ik dit hier allemaal lees.als ik op 1 punt zunig ben dan is het mijn hummie.
wees voorzichtig out there.

greetz rizzla

Originally posted by twilight
Wij gaan dit weekend naar Amsterdam, kunnen we mooi samen gaan!!!!
(een kleine meeting lijkt me wel leuk!)

Gr Fred.

Pas maar op, Tuckers in de Amsterdam dat wordt de bananenbar !

(LOL) Lagos

Originally posted by pikkie
Ik heb zelf geen humax dus ik las het, ik denk nou gooi het er maar ff op wie weet wie we nog kunnen redden toch, met de mm in april was het ook een ramp iedereen moet toch werken voor zijn spullen, lijkt mij en als het dan moedwillig wordt gesloopt door derden denk ik niet dat je dat op prijs stelt...

vordaat je iets posten moet je eerste zeker van weeten,
de toh 3.2 is te downloaden bij tuhx de betrowbare site van de humax
ik geloef zulke sites niet want die hebben een fack oplaud vol met dialer
niet te veel drinken en lezen
grtz roufa!

Ga mij nou niet vertellen wat ik wel of niet kan posten daar is het duckteam voor.
Als ik informatie krijg van derden en het is bij onze oosterburen paniek omtrent een box dan plaats ik dat en daarmee basta daar is dit board voor.
En dat heeft ook niets te maken of ik een biertje drink of niet als ik niks zeg en jij blaast je hummy op en je weet dat ik het wist zou je knap pissed zijn dus neem je waterpijp dan roken we der een samen.....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan