alcohol 120%,hoe kun je zonder te branden een spel spelen?

• Topic starter multigek10.0
  • Startdatum
M

multigek10.0

hoi.
wie heeft een pagina of snelle uitleg,hoe ik bv een gedownload spel met alcohol kan spelen zonder het spel op cd te branden.
ik weet het niet meer.
iets was het geloof ik met virtuele schijf.
en dan het spel inladen?

Met alcohol? Ja misschien uitpakken naar de virtuele schijf.
Ook met Isobuster kun je een iso uitpakken naar hd, en er bestaat dacht ik ook nog een tool die weer een virtuele schijf aanmaakt om met een iso meteen te kunnen gamen.

dank je voor de info.
dan ga ik ook eens effe Isobuster uitproberen.

of ik moet het niet goed begrijpen, maar alcohol is uitstekend geschikt om 'virtuele' schijven aan te maken, gewoon Alcohol installeren en laten draaien op de achtergrond, als het goed is moet je dan al een virtuele schijf kunnen zien, alleen is die nog leeg...

wat je nu moet doen is de ,bin, iso, nrg, cue, pdi, of andere laden, in alcohol : bestand / openen dubbelklik op de bestand die je wil laden in je virtuele schijf, daarna in het rechtervenster nogmaals dubbelklikken op het toegevoegde bestand, deze komt dan onderaan in het 3de venster te staan ("apparaat") bij "virtuele cd/dvd-rom"

blader nu in explorer na die virtuele schijf en hopla de bestanden zijn nu toegankelijk en kun je de setup laden.

Originally posted by multigek10.0
dank je voor de info.
dan ga ik ook eens effe Isobuster uitproberen.

Hep je geen nieuwere versie van nero,daar gaat het ook mee!

oke dank je,dat is gelukt.
maar nu heb ik ook bestanden met antifrag.
hoe kan ik die gelijk uitpakken,of branden?

Antifrag? Nooit van gehoord, sorry.

Dan kun je googlen.
En vind je dat een bestand dat heet naam.antifrag = een niet complete download met het programma DC++
Dat DC ++ moet je dus scharen onder KaZaA, Napster en bittorrent achtigen.

Dat betekent dus dat die antifrag bestanden onbruikbaar zijn.
Ik vermoed dat je ze wel kan gebruiken met DC++ maar dan moet je wel weten waar het te downloaden bestand staat zodat je kunt resumen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan