@All

D

dash8

Wat jammer dat alles nu een beetje zwart begint te worden op de "' emu philips '' . Waar zijn de mooie tijden gebleven??

Niet bedoelt als sentimentele posting, maar moet toch wel ff denken aan de tijd dat wanneer iets zwart werd er een paar minuutjes later gewoon weer alles te zien was!

Hoop dat er binnenkort weer eens iemand opstaat met een leuke oplossing......( geen rattypes)

Greetzzzzzzzzzzzzzz

Dash8

Niet zo negatief joh!!! ;)

Ik vindt dat er toch nog redelijk veel te zien is op de Philips, zo dadelijk is er weer genoeg vrouwelijks schoons te zien, en als je hier en daar eens "goed leest' staat er tussen de regels door dat er hard gewerkt wordt om 1 en ander weer helder te krijgen....

Ik las vanmorgen nog een leuk berichtje over de kiosken op een collegaboard. ;) ( GH)

Maar weet je wat ik niet snap, waarom zijn er zo weinig die in de beginnen bij de aanschaf van hun deco niet de originele pas erbij genomen hebben? Het was toen een aanschaf van meer dan 1200,- (gulden!!!) voor mij, dus ik heb niet bezuinigd op dat kaartje,zat er trouwens gewoon bij denk ik, dus hier nog steeds beeld op de nl zenders, kost me nu niks! ;)

Maar het sluit niet uit dat ik het volste respect heb voor de mensen die er dag en nacht mee bezig zijn, ik werk in 3-ploegen dus eens in de zoveel weken kan ik overdag, 'savonds of 'snachts er niet mee bezig zijn :biggrin:

Hoi !! Nee, niet negatief hier hoor...... Heb zelf ook een origineel kaartje, dus nog genoeg te zien, en ook vr.schoon.....

Hoop wel dat er binnenkort iets leuks gaat gebeuren op de sateliet, een leuke hack lijkt mij geweldig !

Fijn Pinksterweekend!!

Met de juiste middelen is er toch genoeg te zien. en te vinden .en binnenkort nog meer.

mvg.sath.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan