Allemaal heel prettige Feestdagen gewenst!!!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.222
Punten
113
Leeftijd
61
Beste mensen.

Normaliter had ik willen wachten tot morgenavond, maar ik begrijp dat voor een aantal mensen de kerstvakantie al heel vroeg begint.

Voor onze jongste dochter bijv. al morgenmiddag om 12.15 uur. En wellicht zijn er dan toch al mensen die gelijk vrijdagmiddag al met vakantie vertrekken, wie weet, het is eenieder die dat kan gegund.

Bij deze willen wij iedereen dan een hele fijne Kerstvakantie wensen. Voor de mensen die nog een weekje moeten werken toch ook alvast een heel fijn weekend en prettige Feestdagen toegewenst.

Schrik niet als je de komende dagen Fun nog bezoekt, we doen nog iets extra's dit jaar, niets speciaals maar toch wel leuk.

Namens het gehele team nogmaals fijne Feestdagen en een gezond 2010!!!

Ik wil iedereen ook nog een erg fijne kerst toewensen, de huidige sneeuw is eigenlijk weer een week te vroeg, maar het mag de pret niet drukken, de kids hebben nu al plezier zat.

Pa wat minder want die staat met een "platte batterij" maar die wordt wel weer gemaakt.

Heren satelliethobbyisten, en een enkele dame ertussen, fijne kerstdagen, dat het eten weer goed mag smaken, de avonden weer reuzegezellig zijn, en we weer knallend het nieuwe jaar ingaan! :bier:

Plaats dit jaar natuurlijk ook al uw vragen weer, vertel ook uw goede voornemens, en zeg wat de kerstman onder de boom gelegd heeft, ik hier hoop op een AC-Ryan....

Op naar een gezond en mooi 2010!

Ook van uit Baflo een goede kerst en voor freggel een volle accu.

Iedereen een zalig kerstfeest gewenst en alvast een gelukkig en gezond nieuw jaar.

Groetjes,

Bones

Iedereen fijne Kerstdagen en een gelukkig en gezond Nieuwjaar.

Gr. Cluyveduycker

Voor iedereen mooie kerstdagen een een mooie jaarwisseling dat we nog vele mooie satelliet momenten mogen meemaken het komend jaar

Groet

Wing

hallo medesatters

iedereen fijne feestdagen gewenst

een goed uiteinde en voor 2010

een goede gezondheid en verder

alles wat wenselijk is

alvast proost

b-vries en aanhang:santa:

Ik sluit me hier bij aan en wens iedereen prettige feestdagen.

B-vries' wens heb ik hier bijgevoegd, anders start straks iedereen een eigen feestdagen onderwerp ;)

Ook ik wens iedereen prettige kerstdagen en een goed en gezond 2010:santa:

Iedereen alvast hele fijne dagen en maak er wat moois van in 2010. Dit alles natuurlijk in een goede gezondheid.

Natuurlijk kunnen we/jullie elkaar live de beste wensen, wensen op https://www.satellitefun.org/bbs/showthread.php?p=66957#post66957

de nieuwjaarsborrel in Rotterdam. Want zoals je weet is iedereen daar van harte welkom.

;)

Nr.10

Voor U allen prettige feestdagen en dat 2010 maar een mooi schoteljaar mag worden...:)

Aan iedereen de beste wensen voor 2010!

Ook nogmaals van mij de allerbeste wensen!!:biggrin: :santa: :wijntje:

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor iedereen een goed 2010 toegewenst. :santa:

Gelukkig nieuwjaar!

Groetjes,

Bones

Bedankt Black Tiger , heel veel succes allemaal in satelite jaar 2010 .........

en wens iedereen een gezonde vrede veel geluk in 2010

mvg aynil

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan