Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
dat zie je verkeerd @janbluesNa een cursus van 2 uur op de vrijdagmiddag hadden ze hun zeer hoge opleiding afgerond.
dan ben je te laatdenk goed na op wie je gaat stemmen op 17 maart
Ligt er aan op welke manier je dat bekijkt.ben er nog niet uit of ik ga stemmen of niet en zo ja op wie.
"niet gaan stemmen zet je buitenspel blabla" ja ja
wel gaan stemmen zet je niet buiten spel dan?
Klopt, de zitten de macht vergeten graag dat het de VOLKSvertegenwoordiging is en niet de partij vertegenwoordiging. Natuurlijk heeft elke partij zijn eigen programma maar er wordt vaak veel te weinig in het landsbelang gedacht.Partijbelang boven landsbelang en die trend zou eigenlijk eens doorbroken moeten worden.
ik persoonlijk stem daar wel eens op omdat de rest toch doet waar men zin in heeft.maar als ik de publieke opinie bekijk werken we er met z'n allen hard aan mee door allerlei splintergroeperingen de kans te gunnen.
die ouwe van mij zei altijd..Niet gaan stemmen zet je buitenspel
Ik snap volledig wat je ermee bedoelt en kan me daar ook uitstekend in vinden maar de geschiedenis wijst uit dat het geen zoden aan de dijk legt, tuurlijk maak je op die manier kenbaar dat er iets schort aan hoe het op de huidige manier allemaal geregeld is maar vervolgens gebeurt er weer niets.dus ik zie het niet als "splintergroeperingen de kans te gunnen" ik zie het als opreukelen/ rammelen aan de gevestigde orde, hopen dat men eens begrijpt dat er iets niet goed komt.
precies en dat gebeurde ook niet toen ik nog wel netjes op de gevestigde partijen stemde.maar vervolgens gebeurt er weer niets
Ben ik het zwaar mee eens. Maar mensen schijnen te vaak en te gemakkelijk te vergeten.Nu steeds duidelijker wordt dat er gewoonweg op onmenselijke manier gehandeld is door allerlei instanties en iedereen in den Haag de kop in het zand steekt of er geen aktieve herinnering aan heeft, wordt men wakker.
Het gaat al meer dan 12 jaar lang bergafwaarts met Nederland, onze eigen identiteit zijn we allang kwijt en we mogen dansen naar de pijpen van Brussel.
Helaas bij mensen ook. Vraag x mensen waarom ze op een partij stemmen, dan krijg je veel te vaak het antwoord dat ze de partijleider zo energiek of leuk vinden of dat die zegt waar het op staat, is van toepassing op alle partijen.Het gaat allang niet meer om de volksvertegenwoordiging maar om de ego's.