Als ik even zo vrij mag zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nova

Gisteren hier een posting gedaan waar ik h??l voorzichtig een bepaalde vraag in stelde, gerelateerd aan sat.
Posting blijkt later verwijderd.

Verbaasd een nieuwe posting gedaan, waarin ik beleefd vraag of ik ergens de regels heb overtreden en droevig m'n mening geef over de eventuele toekomst van dit board.

Niet veel later, ook de nieuwe posting blijkt verwijderd, en heb ik een wel h??l summiere PM ontvangen met de boodschap "dat ik op moet houden".

Wijs als ik ben besloot ik er dus eerst maar 's een nachtje over te slapen, en niet fris van de lever te reageren.:))

Beste Duck, ik weet dat je niet over dit soort zaken in discussie wilt, dus zal ik het je simpel maken, in de vorm van een multiple choice-vraag:

Werd m'n tweede posting verwijderd omdat ik:

A: een niet nader te noemen oost-europese provider in ??n zin noemde met een niet nader te omschrijven CI-module, dat naar men fluistert soms wel 's voor zwartkijken gebruikt wordt?

of:

B: ik de brutaliteit had te verklaren dat bij een dusdanig strikte toepassing van de regeltjes uitsluitend de off-topic van een niet nader te noemen bekend nederlands sat-forum nog z'n naam waard zou zijn, aangezien alle vragen mbt sat-techniek uiteindelijk met eventueel zwartkijken in verband te brengen zijn?

Graag een antwoord op deze prangende vraag!
Groeten, Nova

PS.
Doe me een lol en verwijder deze posting nou niet ook nog 's.
Dat zou toch een beetje te veel doen denken aan het gedrag van een zekere super-moderator op een ander niet te noemen satboard, die zodra hij doorkrijgt dat 'ie een foutje begaan heeft of een discussie aangegaan is met domme argumenten meteen een slot op het topic gooit, en, als je dan nog een kik geeft, een hangslot op je lippen (keyboard) doet in de vorm van een ban.

Zo gaan we hier toch niet met elkaar om hoop ik, jullie eindigen een vermanend PM tenmiste nog met vriendelijke groeten, en daar heb ik voornoemde super-moderator nog nooit op kunnen betrappen! :))

Voor deze keer maken we een uitzondering en gaan in op het weghalen van een posting. We (en ook anderen) gaan hier (en ook niet ergens anders op dit board) geen discussie over aan; de regels zijn duidelijk en er wordt genoeg over gesproken.

In de posting wordt melding gemaakt van een buitelandse site waar een file gehaald is. Verder wordt er gesproken over een MR, polsat, keys, de 18e jan etc. Lijkt ons duidelijk dat het handelingen betreft die duiden op illegaal proberen naar polsat te kijken.

Dit antwoord is te lezen op het board.
Volgens mij duidelijk.
Jon

Dat antwoord had ik natuurlijk ook gelezen Johan, en daar gaat het nou net om!
Het Duckteam stelt daar dat ik een site zou hebben vermeld, en een key.
Daar was ik het dus niet mee eens, en m'n reactie daarop werd dus ook verwijderd.
Nogmaals, ik heb alleen een cryptische aanduiding gegeven waar ik een, met de nadruk op het woordje "een", key gevonden had.
Vervolgens de datum gegeven die bij die key vermeld stond en gevraagt of iemand me per PM zou kunnen veretellen of die key nog geldig zou kunnen zijn en of diezelfde iemand een alternatief wist om een key niet vermoeiend handmatig in een MR te moeten kloppen om de techniek te testen.
Dat was alles!
Welnu, als dat niet meer mag kan je toch echt wel h??l veel postings hier gaan verwijderen denk ik?
Normaal gesproken zou ik zeggen, lees eea nog even terug, maar dat gaat dus helaas niet, want..............

Dat zou zonde zijn, liever hoor ik gewoon precies, maar dan ook wel precies, wat wel en niet kan, en vooral hoe daar omheen te werken.....
En dan niet de eeuwige dooddoener "dat dat ook in de chat kan", want dat werkt dus niet.......

Sluiten kan altijd nog, als ooit inderdaad alleen de off-topic overgebleven blijkt.
Want daar kom ik hier nier voor!

Ik wil je adviseren het volgende te doen.

Je kent ondertussen genoeg mensen hier op Duckstad die je middels een PM op de hoogte kan stellen wat je eventueel gevonden hebt.
Ga nou niet meteen elke gevonden item PM'en, maar test dan eerst zelf eens of lees eerst eens verder of iemand
anders je al dan niet voor is geweest...
Je zult merken dat heel veel gevonden items nul, niks, nada zijn en dat het wachten is op die ene goeie....

Ik heb ondertussen al heel wat de revu zien passeren en geloof me er zit voor 95% bagger bij.
Die 5% is waar het om gaat.... geen dialer, maar bruikbare info.

Dus nogmaals heb je iets getest en je denkt h? dat kan het wel
eens zijn.... PM me maar of PM het naar een van waar jij van denkt dat die het wel kan waarderen....

Succes met de hobbie, want alleen maar vragen om te kijken
kan er bij mij niet in.... die hebben we al genoeg....

mvg
Leon.K

die goede oude tijd .

Het is er allemaal niet makkelijker op geworden helaas moet je het ook van twee kanten zien als nu alles op*n gaat zal dat zeker de doodsteek voor anal - zijn maar het is ook weer van de zotte dat je nergens meer duidelijk over kan praten of het via pm maar google gaat ook nog geheimschrift zou ook nog kunnen.
Maar er zijn nog wel boards waar je openlijk met links en ke*s kan en mag werken en dan mag je het ook nog over r*t 2**2 een topic starten.

ach ja

Klagen heeft niet veel zin maar maak er iets mooi s van met zijn allen na regen komt zonneschijn.

Ik wil helemaal niet over meneer R*t **** praten, directe links en expliciete keys hoeft van mij ook niet eens, maar er moet toch wel iets mogelijk blijven hier?
En als ik ergens een hekel aan heb dan is het wanneer men onder opgave van niet kloppende argumenten m'n postings verwijderd!
Men is overal zo bang voor de woede van C+, wel, kijk ook maar uit voor Nova als 'ie zich in z'n auteursrecht aangetast voelt! :))

PS. @Leon:
Het ging er in m'n oorspronkelijke posting eigenlijk meer om of iemand een alternatief wist voor het domme handmatig keys inkloppen in de *.* module.
Ik voelde me weer even terug in de goede oude D2Mac-tijd, op de bank scheldend met de afstandsbediening codes kloppend in de Amstrad SRD600 ....

Het kan nog gekker.
Ik wordt bij Sat4....... gabanned omdat ik een Ontvanger heb aangeboden met nieuwe firmware.
Post direct verwijderd en verboden voor mij.
Na een vriendelijke mail hun kant op heb ik abs. geen reactie gehad, en dat val me HEEL erg tegen van die jongens.
Voorzover ik weet heb ik niets fouts gepost(ook niet in het verleden)maar een mailtje terug is teveel gevraagd!
Ik wordt een beetje moe van "die vrije jongens" die ineens aan alla kanten aan de ketting schijnen te liggen.
Zonde he !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

in nederland het is streng verboden om in een boord keys illegale sites die aanwijzen naar codes of wat dan ok ik snap je mening
maar duck heeft ok een moejelijk tijd hij kan niets alles tegelijk doen en gedult moet je hebben
en nog iets alles je vraagen hebt mag per pm naturlijk en je woordt geholpen en je kunt naturlijk ok bij buitelands boorden gaan vraagen en die hebben meer mogelijkheiden dan ons
deze boorden mag ik hier niet noemen je kunt het zelf gaan zoeken
grtz roufa!

Quizen of multiple choice vragen worden in dit forum niet door eendenteam op prijs gesteld.

Nova, dit is de laatste keer dat we over jou hierover publiekelijk op in gaan. Je hebt PM gehad waar het hoe en waarom in stond. Jouw intentie en die bevestig je zelf in deze thread was en is om op een andere manier keys in te kloppen. Vervolgens noem je in de eerdere posting een site bij naam waar op zijn minst hoofdzakelijk illegale bestanden te verkrijgen zijn met maar 1 doel: het illegaal kijken naar "betaalzenders". E?n en ??n is ook hier twee.....

Vervolgens plaats je niet een verklaring maar grotendeels herhaal je je eerste bericht, dus logisch dat die ook verwijderd wordt.

Je geeft de argeloze lezer het gevoel dat je mogelijk hypcocriet bent. Bovenaan in deze thread schrijf je dat je hebt oren fluisteren dat je daarmee mogelijk zwart kunt kijken en een paar replys later schrijf je dat het je alleen maar was te doen om dat handmatige inkloppen van keys te omzeilen. Dat soort vragen stel je niet als je niet weet wat je met die keys kunt doen. Je zult dat best empirisch hebben vastgesteld. Als dat laatste zo is, dan ben je in ozne ogen dus hypocriet.

Kreten als: ik doe dat niet (b.v. de chat) want dat werkt toch niet, zijn - zoals jij die plaatst - loze kreten en gaan we niet verder op in. Het geeft echter w?l iets over jou aan...

Laat het voor je duidelijk zijn dat je niet op dit board moet zijn om publiekelijk o.a. te achterhalen hoe je keys op een kaart moet zetten om illegaal naar een of meerdere "betaalzenders" te kijken.

Evt. reacties van NOVA per PM ofschoon we uitdrukkelijk aangeven dat we niet via PM een uitgebreidde discussie gaan volgen.

Weliswaar authoritair, maar we hebben geen zin om hier nog uitgebreider op in te gaan. Over het onderwerp van degene die deze thread heeft gestart is op dit board nu al genoeg aandacht besteed. Dit draadje is gesloten en op dit board is dit onderwerp afgedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan