H
hugow
Forumleden die een Atlanta bezitten voor service in Nederland kunt u terecht bij de importeur van Europa in Ridderkerk (vlakbij Rotterdam) telnr: 0180414600 of 0653236976.
M.vr.gr
Hugow
M.vr.gr
Hugow
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by hugow
Beste Shivan,
Jammer dat je de eerdere postings niet gelezen heb! want dan had je kunnen lezen dat ik heb moeten constateren dat je geen gebruikt mag maken van de download voor een patch bij de Belgen omdat je LET WEL kritiek geeft op je eigen gekochte Atlanta receiver.
Ook doen ze voorkomen net alsof zij de importeur voor Europa zijn en dat zijn ze niet. De officiele importeur van Atlanta zit in nederland en niet in Belgie.
Voor info omtrent de Atlanta verwijs ik je naat de officiele internet site van Atlanta waar hetgeen ik beweer staat.
Ik hoop hiermee je voldoende geinformeerd te hebben.
M.vr.gr
Hugow
Daar is dit topic mee begonnen. Is het niet goed dat Nederlanders niet zo ver meer moeten afzakken naar Belgi???? Dat is de bedoeling van de topicstarter. Al de andere reply's zijn om op zijn Belgisch te zeggen "zever" (=nutteloze informatie)Originally posted by hugow
Forumleden die een Atlanta bezitten voor service in Nederland kunt u terecht bij de importeur van Europa in Ridderkerk (vlakbij Rotterdam) telnr: 0180414600 of 0653236976.
M.vr.gr
Hugow