Altanta 5400+ Bezitters

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hugow

Forumleden die een Atlanta bezitten voor service in Nederland kunt u terecht bij de importeur van Europa in Ridderkerk (vlakbij Rotterdam) telnr: 0180414600 of 0653236976.

M.vr.gr

Hugow

Oja, ook kunt u de importeur Atlanta van Europa vragen wat de dichtsbijzijnde satwinkels in Nederland zijn die het apparaat voor nog geen ? 325,- verkopen. Dus bellen maar....

Dus niet bij onze zuiderburen waar je geen kritiek mag leveren op je duur aangeschaft product.

M.vr.gr.

Hugow

Ik vind dit wel een beetje erg ver gaan !!!
Kijk dat je het niet helemaal eens bent met elkaars opvattingen is tot daar aan toe.
Maar om elkaar het leven zuur te maken en op deze manier elkaar gaat lopen zieken dat gaat mij even te ver.
Leven en laten leven
Ik persoonlijk ben over de Belg goed te spreken,een ander mischien weer niet "so what"
En prijsverschillen ,ach ja concurentie moet er zijn en iedereen is wijs genoeg om zijn eigen keuze te maken
Persoonlijk kan ik de Nederlandse importeur niet , maar ik neem aan dat deze zijn klanten ook goed behandelt en een goede service verleent
Ik vind dat zulk soort vetes niet op een forum als dit uitgevochten moet worden doe dit per PM of zoek op een andere manier contact en zie er samen uit te komen
Maar dit soort dingen ga je niet op een board uitvechten

dit wou ik even kwijt

Ruzie of niet, ik vindt het goed te weten dat er ook in Nederland een servicepunt is. Ik woon niet in de buurt van Belgie en er "even" naar toe kost me alleen al aan benzine veel te veel.
Zowieso zal onze belg minder bezocht gaan worden nu de patches op diverse sites te vinden zijn denk ik.
Verder niets dan lof over de Atlanta, werkt prima.

Wat een gezeik !
Als ik nog een Atlanta mocht aanschaffen ga ik niet naar belgie ook niet hier in nederland , maar bestel ik hem gewoon in duitsland , waar hij nog goedkoper is .

En voor eventuele reparaties gewoon naar mijn eigen satboer hier in de stad , waar ik hem dus ook gekocht heb .

Settings , software enzovoorts is geen probleem , er staat inmiddels genoeg op het internet .

Maar om elkaar nu gewoon te gaan afkraken , en importeurs te gaan promoten hier vind ook ik te ver gaan .

Maar goed wie de bal kaatst kan hem terug verwachten .

Ja ik weet het ik ben ook moderator bij codeman , en heb me tot dus ver niet ingelaten over dit onderwerp , maar zoals het nu gaat kan ook ik het niet laten me hiermee te gaan bemoeien .

Er is niets makkelijkers dan je geheel anoniem te verschuilen achter je komputer en vervolgens allerlei uitlatingen te publiceren op een board waar we elkaar proberen te helpen .
Ronduit zielig en laf .

Ik ben ervan overtuigd hugow dat ook jouw werkgever vette winst maakt op zijn producten , en ook niet de goedkoopste zal zijn in Almere .
Maar maak ik nu allerlei concurerende bedrijven en prijslijsten bekend op het net , om jou en je werkgever en zijn leverancier maar een beetje te zieken ?

Er is inderdaad een probleem geweest om software te verkrijgen,
maar dat is keurig opgelost .
Dat er geen importeur meer was in Nederland kan geen mens wat aan doen , en zeker de belgische importeur niet .
Dat de prijzen wat anders liggen zal aan de winstmarges en andere economische aspecten liggen .
Ik kocht mijn atlanta voor ruim 600 euro hier in breda , toen er nog wel een nederlandse importeur was .
Lig ik daar wakker van ? Nee !
Want ik kreeg waar ik om vroeg , een prima toestel waar niets op af te dingen valt .

Aan de service van de belgen valt zeer zeker niets op aan te merken .
Dat is in Ridderkerk nog maar afwachten he?

De groeten en veel plezier nog in je anonieme leventje .

Beste Shivan,

Jammer dat je de eerdere postings niet gelezen heb! want dan had je kunnen lezen dat ik heb moeten constateren dat je geen gebruikt mag maken van de download voor een patch bij de Belgen omdat je LET WEL kritiek geeft op je eigen gekochte Atlanta receiver.

Ook doen ze voorkomen net alsof zij de importeur voor Europa zijn en dat zijn ze niet. De officiele importeur van Atlanta zit in nederland en niet in Belgie.

Voor info omtrent de Atlanta verwijs ik je naat de officiele internet site van Atlanta waar hetgeen ik beweer staat.

Ik hoop hiermee je voldoende geinformeerd te hebben.

M.vr.gr

Hugow

Hugow ... aub ... stopt nu eens met uw zever.

Of heb je aandelen bij die Nederlander, uw zogenaamde EUROPESE invoerder die zelf nog geen website heeft of over de laatste patches beschikt. En die Atlanta's zonder S-VHS of Scarts verkoopt.

blablablabla ... de belgische invoerder is dan volgens u toch deze, of zijn we over een andere bezig?

ALTSAT
LEOPOLDLAAN 69
B-9300 AALST
TEL +32 53 82 82 02
www.altsat.be

Eehh mijnheer Jozef

Volgens uw vorige post zou u niet meer reageren op mijn postings omtrent deze kwestie!!!.

Ook voor u enige voorlichting zie de volgende link van Atlanta fabrikant:

http://www.atlanta-digital.com/contact.php

Atlanta Satellite Systems (Al Khalidiah International Trading Est):

--------------------------------------------------------------------------------

P.O.Box: 23487, Sharjah
UNITED ARAB EMIRATES
Tel: 00971-65596233 / 5558987 / 5594890
Fax: 00971 6 5539484
Email : jain@emirates.net.ae, sales@atlanta-digital.com

--------------------------------------------------------------------------------

Branches:

Sharjah (UAE), Dubai (UAE) , London (UK) , Rotterdam (Netherland)

Direct Contact:
Name
Company
Country
Telephone
Fax
Product Digital Receiver Analog Receiver LNB & LNBF Switches CAMs Coaxial Cables Dishes Plywood Steel Electric Cable Chemicals
Your Message

?2002 Al Khaildiah International Trading Est. All Right Reserved.

EN NIET IN BELGIE VOLGENS DE SITE VAN ATLANTA.

Aandeelhouder ben ik ook niet, wel een hobbyist in hart en nieren en geen persoon die machtsmisbruik maakt.

Met vriendelijke groet,

Hugow

PS Reclame is niet toegestaan op dit forum!!!!!!!!!!

Originally posted by hugow
Beste Shivan,

Jammer dat je de eerdere postings niet gelezen heb! want dan had je kunnen lezen dat ik heb moeten constateren dat je geen gebruikt mag maken van de download voor een patch bij de Belgen omdat je LET WEL kritiek geeft op je eigen gekochte Atlanta receiver.

Ook doen ze voorkomen net alsof zij de importeur voor Europa zijn en dat zijn ze niet. De officiele importeur van Atlanta zit in nederland en niet in Belgie.

Voor info omtrent de Atlanta verwijs ik je naat de officiele internet site van Atlanta waar hetgeen ik beweer staat.

Ik hoop hiermee je voldoende geinformeerd te hebben.

M.vr.gr

Hugow

@hugow

Uw kritiek heb ik volgens mij nergens kunnen lezen , dus kan op het moment ook niet oordelen of deze gegrond .
Problemen , kritiek , tevreden of niet tevreden , mij maakt het niets uit , alleen wil ik wel graag waar dit allemaal om gaat , en dus wil ik ook graag uw probleem of kritiek die blijkbaar is voorgelegd op het Atlanta forum eens aanschouwen .
Als ik niet tevreden ben over een produkt ga ik terug en probeer dan mijn geld terug te vorderen , of het produkt te ruilen , het geen mij al met menig ontvanger gelukt is .
Dit allemaal wel binnen een aantal dagen .
Krijg ik nu een probleem met welke ontvanger dan ook dan zou ik mij het eerste jaar een beroep kunnen doen op de garantie , mits ik zelf niet heb gehobbyed aan de ontvanger .
Dat is mij ook duidelijk gemaakt tijdens de aankoop .
Maar goed de echte toedracht weet ik dus niet van deze hele discussie .
Wel ben ik van mening dat in welke omstandigheden dan ook , je mensen in hun waarden moet laten , en eventuele meningsverschillen cq ruzies ook per PM of email kan uitpraten .
Er is sinds kort ( dit is geen reclame , maar eerder een helpende hand) ook een zogenaamde Atlanta chatbox , waar het een en ander eens bepraat kan worden .
Willen we de Atlanta een mooie toekomst bieden , dan zullen de dealers en importeurs toch ook een op een fatsoenlijke manier met elkaar omgaan .
Ik vraag me af of de Nederlandse importeur (als deze zich niet al op duck bevind) op de hoogte is van deze rel .
En hugow ik weet niet waar je deze Atlanta hebt gekocht , maar dat is volgens mij wel het aangewezen adres om verhaal te halen .
Verder ga ik er niet meer op in , omdat ik er naar mijn mening toch geen objectieve kijk op heb , gezien de gemiste post op het Atlanta forum .

is dat hier nog niet gedaan.
kijk hugow is een jongen die veel kritiek geeft en zolang jullie blijven antwoorden , denkt hugow dat hij aan de winnende hand is.
laat die jongen toch kletsen , wij kunnen er toch niets aan doen .
als ze tegen mij keurig zijn dan ben ik keurig terug en geloof me als er eentje tegen mijn kar rijd dan komt het nooit meer goed.

in europa zijn maar 2 invoerders van de atlanta en dat is in duitsland en in belgie en zeker nergens anders.
ik heb gebeld naar het telefoon nummer in dubai en deze heren hebben keurig gezegt duitsland en belgie.
oh ja ik ben zeker geen verkoper van satelliet materiaal , maar wel een hobbyist doe er alles voor over hebt om een goed produckt te ondersteunen.
ga je bevoorbeeld tegen een crazy ivan zeggen dat hij ook in een satzaak werkt terwijl hij ondersteuning geeft voor een humax5400.
zo ik ben genoeg aan het zeiken geweest .
@all

antwoord niet meer op de komende postings , zo blijft de zever uit.

groeten
codeman2001

Originally posted by hugow
Forumleden die een Atlanta bezitten voor service in Nederland kunt u terecht bij de importeur van Europa in Ridderkerk (vlakbij Rotterdam) telnr: 0180414600 of 0653236976.

M.vr.gr

Hugow
Daar is dit topic mee begonnen. Is het niet goed dat Nederlanders niet zo ver meer moeten afzakken naar Belgi???? Dat is de bedoeling van de topicstarter. Al de andere reply's zijn om op zijn Belgisch te zeggen "zever" (=nutteloze informatie)

@Lancelot,

Dankjewel dat je het duidelijk maakt waar het om gaat.!!!

Hehe gelukkig kunnen de meeste van ons Nederlands lezen!!!.

M.vr.gr

Hugow

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan