amazing discovery

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
AMAZING DISCOVERIES -- AMAZING DISCOVERIES -- (deel 1)
He Mike wat heb je daar nou ?
Ik heb hier iets heel bijzonders, iets waar de wereld al lang op zit te wachten.
Ongelooflijk, vertel ons snel wat het is...
Ik heb hier een wit vierkant materiaal en een stokje. U zult zich wel afvragen, wat is dat nu weer.
Ja Mike, laat ons niet in spanning....
Als ik met het stokje over het witte materiaal beweeg, dan verkleurd het op de plek waar ik met het stokje over heen ben gegaan.
Ongelooflijk.....
Ja, maar dat is nog niet alles. Als ik met het stokje, wat trouwens een pen heet, een letter, zoals je die normaal op je scherm ziet, op het materiaal teken....
Ongelooflijk, ik begin het te snappen....
Dus als je meerdere letters neerzet kan je gewoon lezen zonder dat je een beeldscherm nodig hebt.
Inderdaad, jij snapt het, als dat geen amazing discovery is ! Het materiaal heet overigens PAPIER.
Ongelooflijk, en je hebt helemaal geen stroom nodig Mike ?
Nee, geweldig h?, er zit zelfs geen batterij of accu in !
Nou, nou nou zeg. Onvoorstelbaar.
Maar Mike, wat doe je nu ? Nee dat kan niet, je scheurt het papier doormidden !
Dit materiaal is zo geweldig. Kijk, ik houd de helften tegen elkaar aan en je kan het weer gewoon lezen.
Ongelooflijk, dat moet je met een diskette niet proberen, ha ha ha.
Maar wat doe je nu ?, nee niet doen, niet doen !! Je gaat er zomaar op staan springen !
Ongelooflijk, en je kan het nog steeds lezen !!
Stel je voor zeg als je zo op je monitor zou gaan staan springen.
Ongelooflijk, wat een discovery. Zeg Mike, hoe lang kan je papier eigenlijk bewaren ?
Nou veel langer dan een diskette of hard-disk waarvan de magnetische gevoeligheid op den duur verdwijnt.
Ongelooflijk wat een amazing discovery.
Maar dat is nog niet alles !
Nee ??
Je kan het overal mee naar toe nemen, ja kan het gebruiken bij hoge en lage temperaturen, en als je het niet meer nodig hebt kan
je altijd nog je neus erin snuiten of op de wc... , je begrijpt wel wat ik bedoel.
Ja Mike, ongelooflijk..
Zeg Mike, maar dat zou kunnen betekenen dat we op een dag helemaal geen beeldschermen meer nodig hebben.
Inderdaad, is dat niet ongeloooooflijk. Wat een amazing discovery....

-- AMAZING DISCOVERIES -- AMAZING DISCOVERIES -- (deel 2)
Hi Mike, dat herken ik.
Ja dat lijkt veel op een van die vorige uitzendingen ha ha. Weet je nog toen ik de pen heb gedemonstreerd ?
Mike, wat zeg je nou, pen?
Ja dat stokje en papier.
Oh ja, Mike dat was echt een amazing discovery. Wat ga je ons vandaag laten zien Mike?
Ja dit is echt ongelooflijk.
We nemen dat stokje, de pen en het papier weet je nog.
Niet te snel Mike, dit is ingewikkeld. Wat doe je nu Mike. Nee niet doen, dat kan niet. Je buigt het hele papier om?
Van dat papier maak ik snel even een soort hoesje.
Een hoesje Mike? Ongelooflijk.
Ja, gewoon vouwen, heel gemakkelijk.
Dat zeg jij Mike, gemakkelijk, maar wij staan iedere keer volledig verrast.
Maar dat is nog lang niet alles. Kijk je neemt nog zo'n papier dat je dan als beeldscherm gebruikt. Ik schrijf er even wat met deze pen op.
Ja, dat hebben we in de vorige uitzending gezien, dat was echt
fantastisch. Onvoorstelbaar. Maar maak ons niet te ongeduldig Mike, vertel ons meer...
Kijk, dit papier vouw ik ook, maar dan slechts een keer.
Waarom vouw je dit ook Mike, dat heeft toch helemaal geen zin?
Kijk, en dan doe je het in het hoesje. Enveloppe noemen we dat.
Dat is eeeecht ongeloofelijk Mike, maar waarom?
Ja, nu komt het. Hier schrijf ik met de pen een naam en adres op.
Nou Mike, ik begrijp er nu even helemaal niets meer van. Leg eens snel verder uit.
Kijk, de boodschap, dat is de informatie, zit in de envelop en het adres aan wie ik de informatie wil mailen staat op de envelop.
Wacht even Mike, nu begin ik het echt te begrijpen, de naam is dus degene naar wie je de informatie wilt sturen. Het werkt een beetje als e-mail. He Mike, zo simpel kan dat toch niet zijn?
Je zult verbaasd staan.
Maar Mike, de vorige keer zei je dat er geen batterijen of zo nodig waren.
Klopt, geen batterijen, geen computer, geen beeldscherm, geen keyboard, gewoon niets.
Haaahaaa Mike, je gaat ons niet vertellen dat je een boodschap kan versturen zonder al die dingen?
Ja, zo simpel is het.
Dit is echt absoluut ongelooflijk....
En Mike, die protocoldinges, internet, PACKET, al dat technische wat je vaak hoort, heb je die dan ook helemaal niet meer nodig?
Nee, alleen pen, papier en vouwen maar. En je hebt ook nooit meer het probleem dat je niet weet of het echt verstuurd is. Weg is weg. Als je het niet meer ziet, is het verstuurd.
Echt Ongelooflijk....
Inderdaad, is dat niet ongelooooofelijk. Wat een amazing discovery....

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan