T
the matrix
Moet voor een kennis op zoek gaan naar een nieuwe analoge modem.
Omdat alleen heel af en toe post opgehaald moet worden en er geen interesse is in het internetgebeuren is een analoge modem met een zonnet abootje voldoende.
Nu is zijn externe modem stuk en ben ik op zoek naar een vervanger en liefst extern op de seriele poort.
Voorwaarde is dat ie onder XP moet draaien
Nu ben ik al aan de derde toe en geen van allen voldoen.
Trust ESP-2 type 10954 wordt niet herkend onder XP en verbinding maken gaat niet. Trust geeft geen ondersteuning voor XP
Modem werkt perfect onder windows 98
E-TECH E56RVP+ Model FM-56SA-SCM
Modem komt op met DTR en is dan onder XP niet aan te roepen
IS alleen op te lossen door het modem tig keer aan en uit te zetten totdat DTR uit is , dan PC opstarten en er kkan gebeld worden.
Een 2e keer blijft het modem wederom hangen.
Wie heeft er tips
Omdat alleen heel af en toe post opgehaald moet worden en er geen interesse is in het internetgebeuren is een analoge modem met een zonnet abootje voldoende.
Nu is zijn externe modem stuk en ben ik op zoek naar een vervanger en liefst extern op de seriele poort.
Voorwaarde is dat ie onder XP moet draaien
Nu ben ik al aan de derde toe en geen van allen voldoen.
Trust ESP-2 type 10954 wordt niet herkend onder XP en verbinding maken gaat niet. Trust geeft geen ondersteuning voor XP
Modem werkt perfect onder windows 98
E-TECH E56RVP+ Model FM-56SA-SCM
Modem komt op met DTR en is dan onder XP niet aan te roepen
IS alleen op te lossen door het modem tig keer aan en uit te zetten totdat DTR uit is , dan PC opstarten en er kkan gebeld worden.
Een 2e keer blijft het modem wederom hangen.
Wie heeft er tips