- Waarderingsscore
- 4
- Punten
- 18
- Leeftijd
- 82
In mijn VU+SOLO2 houd ik mijn zenderlijsten bij.
Alle nieuws en wijzigingen worden in de VU uitgevoerd.
Vervolgens wordt deze lijst ingelezen met een laptop in DreamSet.
Daarna stuur ik de zenderlijst naar de Dreambox 500HD.
In de VU en in DreamSet is de zendernaam Animal Planet op 23.5E. Ook is het de zender Animal Planet.
De bedoeling is dat beide ontvangers dezelfde zenderlijst hebben.
In de DB500HD heet deze zender Discovery Science. De zender is echt Animal Planet.
Ik heb al meerdere keren de zender uit de zenderlijst van de DB500HD gewist voordat ik de nieuwe zenderlijst inlas. De zendernaam blijft als naam Discovery Science houden in de DB, maar geeft beeld van Animal Planet.
Zelfs als ik in de DB bij het zoeken de fast scan voor CD uitvoer, staat in deze lijst ook Discovery Science in plaats van Animal Planet.
Het is niet echt een probleem, maar het is onbegrijpelijk.
Alle nieuws en wijzigingen worden in de VU uitgevoerd.
Vervolgens wordt deze lijst ingelezen met een laptop in DreamSet.
Daarna stuur ik de zenderlijst naar de Dreambox 500HD.
In de VU en in DreamSet is de zendernaam Animal Planet op 23.5E. Ook is het de zender Animal Planet.
De bedoeling is dat beide ontvangers dezelfde zenderlijst hebben.
In de DB500HD heet deze zender Discovery Science. De zender is echt Animal Planet.
Ik heb al meerdere keren de zender uit de zenderlijst van de DB500HD gewist voordat ik de nieuwe zenderlijst inlas. De zendernaam blijft als naam Discovery Science houden in de DB, maar geeft beeld van Animal Planet.
Zelfs als ik in de DB bij het zoeken de fast scan voor CD uitvoer, staat in deze lijst ook Discovery Science in plaats van Animal Planet.
Het is niet echt een probleem, maar het is onbegrijpelijk.