Anixe HD

Als het goed is zit die op 10832 H.

Beste Giovanni, je kunt je antwoord gewoon hier op het forum zetten hoor, dat werkt prettiger en kunnen gelijk anderen ook zien dat het niet gelukt is met deze frequentie en ook proberen een oplossing voor je te zoeken of eventueel ook testen of zij er signaal op krijgen.

Inmiddels ben ik wel nog een vrij nieuw bericht tegen gekomen op een Duitse site (30-11-2009 geplaatst):

Der Satellitenbetreiber Astra beendet voraussichtlich am 2. Dezember die Parallelverbreitung von "Anixe HD": Der HDTV-Sender soll ab diesem Tag nur noch auf der Frequenz 10832 MHz H (SR 22000, FEC 2/3, DVB-S2, 8-PSK) zu sehen sein.
Bislang wird der Sender auch noch auf der Frequenz 11303 MHz H ausgestrahlt, auf der voraussichtlich ab dem 5. Dezember ORF 2 HD (verschlüsselt) ausgestrahlt werden soll.
En het beterft hier dus 2 december 2009. Hij moet er dus echt zitten. Misschien als ik vannacht nog tijd heb dat de DM800 hier eens aangesloten wordt om voor je te kijken of wij hem hier wel kunnen vangen.

Of het moet zijn dat een andere gebruiker met een HD ontvanger even wil testen of die hem wel krijgt.

Yep 10832 MHz H (SR 22000, FEC 2/3, DVB-S2, 8-PSK) zoals hij er staat daar kun je Anixe HD werkend aantreffen samen met nog drie HD zenders waarvan de bovenste twee gecodeerd zijn.

RTL HD

Vox HD

Anixe HD

Astra HD

de bovenste 2 behoren tot het nieuwe ses astra HD+ gebeuren waar in januari nog wat zender bij komen als Vox en kabel eins dacht ik.

Kaartje kost 20 euro maar niet in nederland verkrijgbaar alleen voor het duitstalige gebied duitsland oostenrijk en lux.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan