antivirus

D

D-SQUAD

een kennis van mij draait windows server 2003
maar maakte altijd gebruik van norton systemworks 2004
heel systemworks wordt goed geinstaleerd maar de AV slaat hij over omdat norton av niet compatible is met windows server :(
er blijken wel antivirus progies te zijn die wel compat zijn met windows server
wie weet welke en waar hij die kan downloaden ?
thnx

norton av niet compatible is met windows server
Hoe kom je daarbij?
En over welke "windows server" spreken we hier? Er zijn er zoveel die je "server" kunt noemen, en dat kan dan nogal eens verschillen.

Mij zijn veel meer (en ergere) problemen bekend met MacAffee in combinatie met windows servers (en workstations!) dan ooit met NAV voorgekomen zijn.

@BT
zover ik weet maakt hij gebruik van windows server 2003 enterprise
ik kwam iets tegen over norton AV 8.1 die zou daar wel op werken
opzich werkt alles van norton op die bak maar norton geeft zelf aan dat de av niet op deze os werkt
ik ga maar eens opzoek naar die 8.1

Ah dat zou heel goed kunnen, daarom vroeg ik ook welke server dat het was, er zijn er zovele en op de meesten draait ie zonder problemen.
De 2003 enterprise ken ik zelf nog niet, ik dacht eerst dat je het over NT of de gewone 2K had.

Norton Antivirus 8.1 ken ik zo niet, althans ben hem in het alternatieve circuit nog niet tegen gekomen, het zou kunnen dat hij wel op de website van Norton staat.

Mocht je toch gaan denken over MCAffee dan informeer je eerst even goed omtrent vertragingen en problemen die deze al regelmatig met serverversies gehad heeft.
Suc6.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan