H
hugow
Na het terug laten storten van 39,95 euro en storten van 29,95 euro op de rekening van Canal Diditaal voor mijn lopende abonnement Set Top Box kreeg ik een brief van Canal Digitaal dat zij alsnog 10 euro zullen incasseren.
Dit ondanks het feit dat ik per dezelfde datum een brief geschreven heb dat ik het niet eens ben met de verhoging van de abonnementsgelden zonder mij vooraf per brief of per email te informeren.
Per gisteren kreeg ik nog eens 2 antwoordbrieven met de volgende tekst:
Brief 1:
Bij deze bedanken wij u voor uw recente brief. Wij hebben uw verzoek in behandeling genomen. Helaas moeten wij u mededelen dat wij uw verzoek niet kunnen honoreren. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u terecht op onze website www.canadigitaal.nl
Het spijt ons u niet ander te kunnen berichten.
Brief 2:
Wij hebben uw brief waarin u aangeeft het eens te zijn met de prijsverhoging in goede orde ontvangen.
In artikel 12 van onze algemene voorwaarden staat beschreven dat Canadigitaal het recht heeft om haar abonnementsprijzen te wijzigen. Prijswijzigen worden gepubliceerd op onze website.
Om bovenstaande reden keuren we uw verzoek af en zullen de gefactureerde prijs handhaven. Canaldigitaal past haar prijzen aan om het zenderaanbod en de service te optimaliseren. Maar ook om de ksoten te dekken die gemaakt moeten worden voor het waarborgen van een uitstekende digitale ontvangst van de TV-zenders per sataliet.
Graag maken wij u er op attent dat de prijzen van canaldigitaal aanzienlijk lager liggen dan de prijzen van andere aanbieders van digitale televisie. Zelfs na de prijsverhoging bent u bij ons nog steeds het meest voordelig uit.
Snappen jullie nog iets hiervan????
Mijn stelling is dat ik vooraf geinformeerd had willen worden zodat ik een keus had kunnen maken of ik het abonnement had willen behouden of verlengen. Die mogelijkheid is mij ontnomen.
Hebben ander dezelfde ervaring als ik??
Graag wat reacties aub!!!!!!!!!!!
M.vr.gr
Hugow
Dit ondanks het feit dat ik per dezelfde datum een brief geschreven heb dat ik het niet eens ben met de verhoging van de abonnementsgelden zonder mij vooraf per brief of per email te informeren.
Per gisteren kreeg ik nog eens 2 antwoordbrieven met de volgende tekst:
Brief 1:
Bij deze bedanken wij u voor uw recente brief. Wij hebben uw verzoek in behandeling genomen. Helaas moeten wij u mededelen dat wij uw verzoek niet kunnen honoreren. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u terecht op onze website www.canadigitaal.nl
Het spijt ons u niet ander te kunnen berichten.
Brief 2:
Wij hebben uw brief waarin u aangeeft het eens te zijn met de prijsverhoging in goede orde ontvangen.
In artikel 12 van onze algemene voorwaarden staat beschreven dat Canadigitaal het recht heeft om haar abonnementsprijzen te wijzigen. Prijswijzigen worden gepubliceerd op onze website.
Om bovenstaande reden keuren we uw verzoek af en zullen de gefactureerde prijs handhaven. Canaldigitaal past haar prijzen aan om het zenderaanbod en de service te optimaliseren. Maar ook om de ksoten te dekken die gemaakt moeten worden voor het waarborgen van een uitstekende digitale ontvangst van de TV-zenders per sataliet.
Graag maken wij u er op attent dat de prijzen van canaldigitaal aanzienlijk lager liggen dan de prijzen van andere aanbieders van digitale televisie. Zelfs na de prijsverhoging bent u bij ons nog steeds het meest voordelig uit.
Snappen jullie nog iets hiervan????
Mijn stelling is dat ik vooraf geinformeerd had willen worden zodat ik een keus had kunnen maken of ik het abonnement had willen behouden of verlengen. Die mogelijkheid is mij ontnomen.
Hebben ander dezelfde ervaring als ik??
Graag wat reacties aub!!!!!!!!!!!
M.vr.gr
Hugow