Arabier

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Een Arabier loopt met zijn kameel in de woestijn en merkt dat het beest naar links trekt. De Arabier ziet in de verte een "garage" en loopt er heen. De monteur vraagt wat er aan schort en de Arabier vertelt aan de monteur dat de kameel met het lopen naar links trekt! "Oh zet u hem maar op de brug." De kameel wordt op de brug gezet, de monteur pakt 2 bakstenen en slaat ze tegen elkaar met de ballen van de kameel er tussen. Het dier vliegt als een raket kaarsrecht door de woestijn. "Zo dat is klaar!" deelt de monteur mee. "Ja, maar...." vraagt de Arabier, "hoe krijg ik nu mijn kameel terug?" Monteur: "Gaat u maar even op de brug staan!"

Hahahaha, ben ik blij dat ik een auto heb en een auto geen ballen heeft.:biggrin::biggrin:

Hahahaha, ja je kunt er leuke dingen mee maken als je niet goed leest. Ik maakte trouwens bijna exact diezelfde fout bij het schrijven van het antwoord, vergat er bijna "en een auto" tussen te zetten.:biggrin::biggrin:

Die zelfde arabier loopt nog steeds met z'n kameel al weken achteréén door de woestijn, en heeft inmiddels al behoorlijk zin aan een potje sex gekregen, zo lang zonder vrouw..
Plots ziet hij een oude ladder liggen en krijgt een idee, hij zet die ladder achter tegen de kameel en klimt omhoog. Als hij boven is laat ie z'n broek zakken en op het moment als hij de kameel wil nemen, stapt de kameel een paar meter vooruit en valt hij met de ladder op de grond.
Hij denk dat de kameel nog geen zin heeft en probeerd het later nog eens een paar keer, maar ook dan mislukt het telkens. Als hij een poosje doorloopt ziet hij ineens een jeep staan met de motorkap omhoog en er staat een dame voorovergebogen onder de motorkap.
Hij vraagt of ze pech heeft en dat heeft ze, ze zegt tegen hem "Als je m'n auto aan de praat kan krijgen mag je alles van me vragen wat je maar wilt" en dat laat hij hem niet voorbij gaan dus aan het werk en na een poosje start de auto en de dame gaat al een beetje verleidelijk klaar staan en zegt "Bedankt zeg! Nou zeg maar wat wil je me vragen?" Dan zeg de arabier "Zou je mischien heel even de kameel voor me tegen willen houden, als ik de ladder er tegenaan zet?" :biggrin:

Hahaha. Het zou zo maar een Belgische Arabier kunnen zijn geweest.:biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan